Ne Mutlu Türküm Diyene

27 Mart 2010 Cumartesi


Türk Malı Dizisi

Türk Malı

Baş Rollerini Şafak Sezer ve Binnur Kaya'nın paylaştığı "Türk Malı" dizisini izleme gafletinde bulundum geçenlerde. Son zamanlarda izlediğim en kötü dizi dersem haksızlık etmiş olmam sanırım diğer dizilere.İzlemeden önce diyordum belki bizimkiler bu sitcom işini kotarırlar bu sefer ama nafile bir umutmuş benimkisi.Dizinin temeli bizim sıradan vatandaşımızın yeni nesil bir ailenin onlara komşu olmasıyla aralarında gelişen komik komşuluk ilişkisine dayanıyor.Diğer oyuncular ise başka dizilerde yan rollerde izlediğimiz Bekir Aksoy,Devin Özgür Çınar,Sinan Çalışkanoğlu,Damla Cercisoğlu,Hazal Şener,Barış Çelikkol,Metin Zakoğlu,Selin Altay,Şafak Pakdemir,Ünal Yeter.

Dizide dialoglar ve sahneler gereksiz yere uzatılmış komedi biraz hızlı olmalı nerdeyse 2 saat süren komedi mi olur.Gerçi bizim dizi tayfasının klasik alışkanlığıdır bitmeyen diyaloglar ve sahneler.Komik olmaktan çok uzak tahammül edebildiğim 15-20 dakikada bir sefer olsun gülemedim.Ne yazıkki ne Şafak Sezer ne de Binnur Kaya kurtarmaya izletmeye yetmiyor.Ancak kimseye izlemeyin diyemem espiri anlayışıda zevk işi sonuçta benim beğenmediğim yavan bulduğum bişeyi siz beğenebilirsiniz

2 Yorumgaçlı Okurcan:

C3Moi on 27 Mart 2010 22:59 dedi ki...

izlemedim ama reklamlarında pek kötü gelmemişti. haftaya dikkat edicem...

FKH on 27 Mart 2010 23:53 dedi ki...

-bu diziyi izlemediğim için genel bir yorum geliyor-

Türk insanı olarak o kadar alışmışız ki bir iki iyi oyuncunun bir diziyi kurtarmak için baş rol oynamasına, hiç yadırgamıyorum şahsen..

Yorum Gönder

Dök içinden geçeni

Yeni kayıtlar Önceki kayıtlar Anasayfa