Ne Mutlu Türküm Diyene

10 Mart 2010 Çarşamba


Gülü Susuz Seni Aşksız Bırakmam - Zekai Tunca

Ne zaman dinlesem beni benden alan ender Türk Sanat Müziği şarkılarıdandır "Gülü Susuz Seni Aşksız Bırakmam".Sözler muhteşem yorum deseniz Zekai Tunca daha ne olsun insanın içine işliyor notaları.Kürdi makamındaki eserin Güftesi Aşkın Tuna'ya ait Bestekâr'ı ise Zekai Tunca.Dinleyin TSM dinlemeyenler bile eminim beğeneceklerdir.



Gülü Susuz Seni Aşksız Bırakmam Şarkı Sözleri:

Seninle tattım ben her mutluluğu
Bırakıp gidersen bil ki yaşayamam
Ömrümde canımdan ne istersen al
Gülü susuz seni aşksız bırakmam

Üşüdüm diyorsan güneş olurum
Yanarım sevginle ateş olurum
Dolarım havaya nefes olurum
Gülü susuz seni aşksız bırakmam

Gönlümdeki derdi siler atarım
Ümit pınarından coşar akarım
Kış göstermem sana ben hep baharım
Gülü susuz seni aşksız bırakmam

Bestekâr : Zekâi Tunca
Güftekâr : Aşkın Tuna

0 Yorumgaçlı Okurcan:

Yorum Gönder

Dök içinden geçeni

Yeni kayıtlar Önceki kayıtlar Anasayfa