Ne Mutlu Türküm Diyene

13 Mart 2010 Cumartesi


Background - Arkaplan üretme sitesi

bgpatterns
Hemen hemen hepimiz zaman zaman bloglarımıza arkaplan bulmakta zorluk çekiyoruz.Şimdi tanıtacağım site size bu hizmeti ücretsiz olarak sunuyor.Arkaplan - Background üretirken nerdeyse tüm ayarlarını kendiniz yapabiliyorsunuz ve güzel tarafı yaptığınız arkaplanın uygulanmış halini anında görme şansınız oluyor.Ayrıca daha önce yapılmış olan backgroundları görme ve kullanma şansınızda oluyor.Tek eksi tarafı kullanabileceğiniz grafik sayısının az olması.Yinede bu kadar az grafikle bile ne kadar çok farklı arkaplan üretebileceğinizi görünce şaşıracaksınız.


http://www.bgpatterns.com

Uğrayın asla pişman olmayacaksınız hatta uzun bir süre başından ayrılamayabilirsiniz.

4 Yorumgaçlı Okurcan:

SirEvo on 13 Mart 2010 14:40 dedi ki...

Blogger yakında bu özelliği getirecek bizlere. Yine de teşekkürler. :)

cemo on 13 Mart 2010 15:08 dedi ki...

Şu anda draft bloggerde var.Ama bu siteninkiler çok şeker görmen lazım :)))

SirEvo on 13 Mart 2010 15:11 dedi ki...

Baktım da ben benim temayı değiştirirsem sağ paneli düzeltmek için 1 hafta uğraşırım herhalde diye korkuyorum bu tarz şeylere bakmaya artık. :D

cemo on 13 Mart 2010 15:17 dedi ki...

Aslına bakarsan bende üşeniyorum yoksa şimdiye 10 sefer tema değiştirmiştim bu temayı şu haline getirmek için rahat 8-10 sefer editleme işine girdim.Bakalım eserse bi ara çok şeker temalar buldum onlardan biriyle değiştircem menüleri falan grafikli yapcam da gözüm kesmiyor

Yorum Gönder

Dök içinden geçeni

Yeni kayıtlar Önceki kayıtlar Anasayfa