Ne Mutlu Türküm Diyene

29 Mart 2010 Pazartesi


Bloğumuzda Gölgeli Yazı Kullanalım

Kuşkusuz tüm blog yazarları okurlarını görsel olarakta tatmin etmek isterler.Göresel anlamda güzel bir blog yapmak aslında çokta zor değil.Ben bile kendi kendime birşeyler yapabildiysem siz kafanızı yorup bu işe alaka gösterirseniz neler neler yaparsınız kim bilir.Birazcık HTML birazcık CSS birazda azim ve sabırla çok tatlı bir bloğa sahip olabilirsiniz

Şimdi gelelim konumuza son zamanlarda oldukça popüler olan "Gölgeli Yazı" kullanımını dilim döndüğünce anlatmaya çalışacağım.

text-shadow: 1px 1px 1px silver;


Bu bize gerekli olan kod e peki bunu nasıl kullanıcaz tek başına çalışmaz .Önce bu kodu sürekli olarak nerde kullanmak istediğimize karar verelim.Ben yazı başlıklarımda kullanmak istediğim için bloğumun HTML kodlarına girdim ve yazı başlığımın tanımlı olduğu kodları bulup altına yukarıdaki kodu yapıştırdım

Gölgeli Yazı css

Kodlarla olan işimiz bitti.Bundan böyle tüm başlıklarımız Aşşağıdaki gibi gölgeli olarak çıkacak

Gölgeli Yazı css

Peki bunu yazı içinde kullanabilirmiyiz tabiki.Nasıl olsa değerimizi tanımladık.Aşşağıdaki gibi değerimizi yazmıza çağırdığımızda

<h3>Gölgeli Yazı</h3>


Yazımızda gölgeli olarak çıkacaktır.Deneyelim bakalım

Gölgeli Yazı

işte oldu.Kolay gelsin...

2 Yorumgaçlı Okurcan:

FKH on 29 Mart 2010 23:24 dedi ki...

yaptım oldu :] teşekkürler..

cemo on 30 Mart 2010 07:48 dedi ki...

İnceledim gerçekten çok hoş durmuş.

Yorum Gönder

Dök içinden geçeni

Yeni kayıtlar Önceki kayıtlar Anasayfa