Ne Mutlu Türküm Diyene

22 Mart 2010 Pazartesi


Chat Roulette nedir neye yarar?

Epeydir adını duyduğum bir siteyedi Chat Roulette merak ettim girip inceledim.İşin espirisi şu Web Kamerası olan insanların karşılıklı muhabbeti ancak diğer chat sistemleriyle karıştırmayın burada sohbet edeceğiniz kişiyi siz seçmiyorsunuz sadece sohbet sistemine giriyosunuz sistem size tesadüfen birini seçiyor.Beğenmezseniz next diyip başkasına geçiyorsunuz.

İlk olarak tarayıcımıza http://www.chatroulette.com yazarak giriş yapıyoruz karşımıza sade bir ekran geliyor kullanım şartlarından falan bahsetmiş ama ben denetim falan olduğunu zannetmiyorum.Nick almak kayıt olmak gibi bir mevhum yok nede olsa.Akabinde ufak bir uyarı penceresi çıkıyor karşımıza kameramız ve mikrofonumuza sitenin erişmek istediğine dair okey veriyoruz ve işlem tamam New Game dedikten sonra ilk muhattabımız karşımızda.

Chat Roulette


Şimdiden uyarayım.Sitede aşırı müstehcenlikle karşılaşabilirsiniz.Sohbet edilebilecek seviyeli biri gelicek diye beklerken karşınıza çırıl çıplak kıllı bir ayı yavrusu çıkabilir benden söylemesi.

Aynı sistemi kullanan Stickam Shuffle'da var ancak kesinlikle Chat Roulette bu konuda stickam'dan çok daha başarılı.Ha bu arada karşınıza çıkacak insanları bir kısmı gerçek olmayabilir şimdiden haberiniz olsun nasıl olur diyecek olursanız virtual cam gibi bilgisayarınızdak videoları karşınızdakine göstermeye yarayan programlarla sizi kandırabilirler.

Sistem oldukça benimsenmiş pek çok kullanıcısı var artık ne çıkarsa bahtınıza...

2 Yorumgaçlı Okurcan:

LoLLa on 26 Mart 2010 16:37 dedi ki...

bebeeeem bide beatifulpeople.com diye bi site varmis :s

cemo on 26 Mart 2010 16:45 dedi ki...

lollacım içinde sen yoksan napim ben beatifulpeople.com sitesini aman

Yorum Gönder

Dök içinden geçeni

Yeni kayıtlar Önceki kayıtlar Anasayfa