Ne Mutlu Türküm Diyene

18 Mart 2010 Perşembe


Feridun Düzağaç FD7 - Meyil Adresim Sensin

Feridun Düzağaç  FD7Sonunda beklediğim albüm çıktı Feridun Düzağaç FD7 - Meyil Adresim Sensin dinlenesi bir albüm olmuş alın dinleyin kesinlikle pişman olmayacaksınız.Albümde toplam 10 parça var benim favorilerim ağır ağır ve Hayat neden şekil yapıyor özelliklede Hayat neden şekil yapıyor bu parçayı tuttum...

Albümdeki Şarkılar:

01 – Feridun Düzağaç - Ağır Ağır
02 – Feridun Düzağaç - Mütamadiyen ağlıyorum
03 – Feridun Düzağaç - Bir varmış bir yokmuş
04 – Feridun Düzağaç - Rüya
05 – Feridun Düzağaç - Devrik
06 – Feridun Düzağaç - Hayat Neden Şekil Yapıyor
07 – Feridun Düzağaç - Aşkın Önsözü Ayrılık
08 – Feridun Düzağaç - Sensiz
09 – Feridun Düzağaç - İz
10 – Feridun Düzağaç - Bir Aşk Masalı

Feridun Düzağaç - Hayat neden şekil yapıyor



Feridun Düzağaç - Hayat neden şekil yapıyor Şarkı sözleri

Hayat neden şekil yapıyor,
Rüzgarıyla sesin bulutuyla yüzün,
Yıldızım yalnızlığına,
Vekil yapıyor beni,
Hayat neden şekil yapıyor,
Diyorlarki çözer hekim,
Ben yaremi bilirim yarem seni bilir,
Böyle derde hekimde kim,
Böyle derde neyler hekim,
Sarılsın diye bekliyorum,
Açtım kollarımı anlamak için soruyorum,
Bana mutluluk yasakmı,
Anladım acım ilacım olmuş eyvah,
Kötü talihim eyvah,
Arada bir şevkatine muhtacım,
Şimdi belki mutlusundur diye
Ödüm kopuyor eyvah,
Bana acı acı hatıran lazım..

0 Yorumgaçlı Okurcan:

Yorum Gönder

Dök içinden geçeni

Yeni kayıtlar Önceki kayıtlar Anasayfa