Ne Mutlu Türküm Diyene

19 Mart 2010 Cuma


Evlilik üzerine çeşitlemeler

EvlilikKonuya nasıl gireceğimi bilemedim dersem yeridir bazı arkadaşlar evlilik hususunda laf dokundurup duruyor hacım geldin otuza hala ev yok bark yok ne zaman evlenicende bebe becik sahibi olucaksın diye bende kısaca sanane arkadaşım gerdeğe benmi gircem sen mi girceksin diyorum.Kıl oluyorum bu muhabbetlere.Yaşım otuzu geçti diye pilim bitmedi her an evlenebilirimde evlenmeyebilirimde aslına bakarsanız daha en az beş sene evlenmeyi düşünmüyorum.Zaten ev yok bark yok anadan atadan kalan han yok hamam yok doğru düzgün düzenli bir iş yok en önemlisi, neyle evleniceksin.Memleketin hali ortada memur değilsen iş garantin yok.Hadi diyelim işi buldun düzenli maaş ödeyen firma sayısı bir elin parmağını geçmez böylesi bir durumda elin kızını alıpta kendimle beraber rezil mi edeyim.Bide çoluk çocuk oldumu öldün ki ne öldün ne masrafı biter ne derdi tasası.Ben kendime zor bakarken birde çoluk çocuk sorumluluğu hiç alamam.Henüz o kadar olgunlaştığımı zannetmiyorum.Bakıyorum çevreme daha yirmili yaşlara yeni geçmiş çiftler evli üstüne üstlük çocuk bile peydahlamışlar yahu arkadaşım sen daha çocukluktan çıkamamışsın bu neyin sevdası anlamadım ki.Ondan sonra ağlarsın çocuğum tinerci oldu, aman bizim oğlanı karakoldan topluyoruz, aman bizim kız motor oldu kartelden yağ sızdırıyo vs vs....

Evlenilecek hatun seçimi konusu de kafamı kurcalamakta.İnsanlar senelerce yanyana kalıp birbirlerini tanıyamıyorlar.Evlenmişler 3-5 sene geçmiş soluğu mahkemede alıyorlar.Çocuk oyuncağı değil ki bu evlendinmi bi sefer evleneceksin.Her dala yuva yapan kuş misali bu olmadı başka yer olsun denmez ki.Bana ters açıkçası

İlginç kafa yapılarına sahip insanlar var evleneceğim hatun bakire olmalı temasından başka bir tema geçmez evlilik hususunda kafalarından.Ulan düdük senin kırdığın ceviz binbeşyüzü geçmiş karşındakinden bakire olmasını bekliyorsun.En büyük riyakarlıktır bu.Sen sıfır kilometre ol eyvallah kendi yaptığını karşından bekle.E ben yaparım ben erkeğim dersen karşındakide bende yaparım demez mi? Gerçi bizim toplum sözkonusu olunca demez diyemez açık açık söyleyebilen zaten bir avuç mert hatun var buradan hepsini selamlar ellerinden öperim.Ben insanın dürüst mert ve özü sözü bir olanını severim.

Bu bekaret konusunda bizim hatunlarada kızıyorum bakire olmayanı yalan söyler bakireyim der evlenecekleri zamanda diktirmek için doktor peşinde dolanırlar.Ya bu işi yapmayacaksın ya da yaptığın şeyin arkasında duracaksın.Kimsenin kimseyi kandırmaya hakkı yok.Karşındakini katalogdan seçmiyorsun a bu çok ellenmiş yok bunun burası vuruk diyemezsin.Yok öyle bir seçenek sana ne diyorsa inanmak zorundasın.Ha ne kadar doğru ne kadar eğri orası onun bileceği iş.Ne çıkarsa bahtına

Neyse gelelim işin özüne arkadaşlar benden daha bir süre bu konuda tık yok haberiniz olsun.Olursada kimseye söylemeden sade bir nikahla evlenirim bilen bilir düğün dernek işinden nefret ederim.

2 Yorumgaçlı Okurcan:

wimparella on 19 Mart 2010 15:54 dedi ki...

Çok boş beleş insan var ya.. sadece kendilerini kandırıyorlar, sırf milletin gözünü boyamak amaçları. Olgunluk havası vermeye çaılşan 0 3 yaş grubu zihniyet büyümüş çocuklar işte başka bir şey değil

cemo on 19 Mart 2010 17:08 dedi ki...

malesef haklısın wimparella ortalık boş beleş adamdan geçilmiyor.

Yorum Gönder

Dök içinden geçeni

Yeni kayıtlar Önceki kayıtlar Anasayfa