Ne Mutlu Türküm Diyene

3 Mart 2010 Çarşamba


Manga - We Could Be The Same - Aynı olabiliriz

Manga Eurovision Şarkı yarışmasında 29 Mayısta Norveç'in başkenti Oslo'da bizi "We Could Be The Same" (Aynı olabiliriz) adlı şarkıyla temsil edecek.Komisyon mangaya yaptırdıkları üç parça arasından bunu tercih etmiş.Kusura bakmasın TRT komisyonu kendi kafasına göre seçmiş ama yanlış seçilen karpuz misali kelek çıkmış.Bu güne kadar dinlediğim en dandik Manga şarkısıydı dersem haksızlık etmiş olmam.Mangadan pek ümitli değildim lakin zottirik bişeyde beklemiyordum.Bu şarkıya Türkçe söz yaz kimse dinlemez.Çıkış Parçası olarak seçme gafletine düşersen hele albümün satmaz.Bilmem anlatabildim mi derdimi vasat olmuş daha ileri gidememiş ne yazıkki.We Could Be The Same ile Eurovisionda şansımız konusuna gelirsek hemen hemen sıfır.Eğer siyaset dönmezse (mucize olmazsa)ilk on şansı bile olduğunu zannetmiyorum.Son yıllarda Eurovision'a katılan en kötü şarkılarımızdan birisi.Yine de her ne olursa olsun kendierine ülkemizi temsil etmeleri nedeniyle başarılar diliyorum zira ihtiyaçları olacak.

Manga - We Could Be The Same - Aynı olabiliriz Klibi




Manga - We Could Be The Same - Aynı olabiliriz Şarkı sözleri
WE COULD BE THE SAME

You could be the on in my dreams
You could be much more than you seem
Anything I’ve wanted in life
Do you understand what I mean?
I can see that this could be hate
I can love you more than they hate
Doesn”t matter who they will blame
We can beatthem at their own game
I can see it in your eyes
I doesn’t come as’a suprise
I’ve seen you dancing like a star
No matter how different we are
For all this time
I’ve been loving you
Don’t even know your name
For just one night
No matter what they say
And feel I’m turning the page
And I feel the world is a stage
I don’t think the drama will stop
I don’t think they’ll give up the rage
But I know the world could be great
I can love you more then they will blame
Doesn’t matter who they will blame
We can beat them at their own game

AYNI OLABİLİRİZ


Rüyalarımda gördüğüm O sen olabilirdin
Göründüğünden çok daha fazlası,
Hayatta istediğim her şey olabilirdin
Ne demek istediğimi anlıyor musun?
Bunun kader olabileceğini görüyorum
Seni onların senden nefret ettiğinden daha fazla sevebilirim
Kimi ayıpladıkları önemli değil
Onların kendi oyunlarında yenilebiliriz
Bunu gözlerinde görüyorum
Bu bir sürpriz değil
Seni bir yıldız gibi dans ederken gördüm
Ne kadar faklı olduğumuz önemli değil
Bunca zamandır
Seviyorum seni
İsmini bile bilmiyorum
Sadece bir geceliğine
Aynı olabiliriz
Ne derlerse desinler fark etmez
Yeni bir sayfa açtığımı hissediyorum
Dünyanın bir sahne olduğunu hissediyorum
Dramın sona ereceğini düşünmüyorum
Hiddeti bırakacaklarını düşünmüyorum
Ama dünyanın muhteşem olabileceğini biliyorum
Seni onların senden nefret ettiğinden daha fazla sevebilirim
Kimi ayıpladıkları önemli değil
Onları kendi oyunlarında yenebiliriz

3 Yorumgaçlı Okurcan:

E-demir on 3 Mart 2010 20:58 dedi ki...

Geçen senekinden güzel.

MELİS on 4 Mart 2010 03:24 dedi ki...

Çok daha iyi yapıtların dereceye
giremediğini düşünürsek,haklısın pek şansı yok.Biz yine de şans dileyelim.

Sevgiler

cemo on 4 Mart 2010 06:54 dedi ki...

Eurovisionda istisnalar haricinde genelde politika yön veriyor derecelere.Bizimkida o istisnalardan biri olabilme kapasitesinden pek uzak

Yorum Gönder

Dök içinden geçeni

Yeni kayıtlar Önceki kayıtlar Anasayfa