Ne Mutlu Türküm Diyene

25 Nisan 2010 Pazar


Rıdvan Dilmen Temize Çıktı.

Rıdvan DilmenÖngörüm doğruymuş Rıdvan Dilmen'e atılan insafsız ithamlar asılsız çıktı.Daha öncede burada yazmıştım zaten.Bazı medya organlarının balıklama daldığı iddaanın arkasında Talip Doğan Karlıbel adlı bu işlerde tescilli yalan haber uzmanı bir vatandaş varmış.Daha Önce Kemal Kılıçtaroğlu'nu pkk ile görüşmekle ve Colin Kazım'ı şikecilikle itham eden vatandaşın foyası Türk ve Alman polisinin ortak çalışmasıyla ortaya çıkartıldı.Sahte konuşmaların geçti varsayılan telefon numarasının 2007 yılında kapatılmış olduğu belirlenmiş.Şimdi asılsız ithamları hiç araştırıp soruşturmadan gazetelerinden yayınlayan "tetikçi" gazetecilerin yüzleri kızaracak mı acaba? Özür dileyecekler mi merakla bekliyorum.


Konuyla ilgili detaylı bilgi burada

2 Yorumgaçlı Okurcan:

C3Moi on 25 Nisan 2010 16:42 dedi ki...

Haberi ilk duyduğumda olur mu öyle şey demiştim sonra yavaş yavaş inanmıştım taa ki Rıdvan'ın %100 Futbolda döktüğü gözyaşına kadar.

cemo on 25 Nisan 2010 17:21 dedi ki...

Baştan beri inanmamıştım iyikide innmamışım.Futbol camiasındaki en temiz insanlardan biridir rıdvan.

Yorum Gönder

Dök içinden geçeni

Yeni kayıtlar Önceki kayıtlar Anasayfa