Ne Mutlu Türküm Diyene

11 Nisan 2010 Pazar


BO 2010 nedir yenir mi içilir mi?

bö 2010Efendim bilindiği üzere bu aralar blog camiası BÖ 2010 davası yüzünden epey bir dalgalı gireni, çıkanı, beğeneni, beğenmeyeni her telden çalanı var.Ben blog işine başladığımdan beri (2008) bu BÖ denen zımbırtı var.Her sene mutlaka dereceler açıklandığında bir kıyamettir kopar zira ödül davası her alanda tartışmalı husustur.Oy verenler neye göre verir, (birden çok kullanıcı açarak)hile yapmak mümkündür,oylamalar manipüle edilir mi,jüri neye yarar ve objektifmidir,ödüller hakikaten verilir mi vs vs bi dünya dalga dubara döner.


Ben BÖ 2010'a katılmıyorum sevmem kendimi yarıştırmayı beğenen beğenir, gelir yorumunu yapar takip eder, başım üstüne.Beğenmeyeninde canı sağolsun.

Ayrıca yarışmanın objektifliğine ilkinden bu yana inanmıyorum...

2 Yorumgaçlı Okurcan:

C3Moi on 11 Nisan 2010 17:19 dedi ki...

Ben katıldığımda sanıyodum ki jüri belirliyor sadece. Meğer sanal sex vaadi ile kandırılan blog izleyicileri oy veriyomuş. :)

cemo on 12 Nisan 2010 18:04 dedi ki...

Enteresan tabi vaat olayını aşmış o vatandaş :)))

Yorum Gönder

Dök içinden geçeni

Yeni kayıtlar Önceki kayıtlar Anasayfa