Ne Mutlu Türküm Diyene

1 Nisan 2010 Perşembe


Güzellik yarışmasında güzel yok

Buse Işık Serenay Sarıkaya

Kral Tv'nin düzenlediği güzellik yarışması Miss Turkey 2010'un adaylarını inceledim Buse Işık,Serenay Sarıkaya dışında dişe dokunur kimse yoktu diğer katılımcılar kusura bakmasınlar ama yoldan çevireceğiniz on hatun kişiden beşi rahat Miss Turkey 2010'da derece yapar.Adayları nasıl seçiyorlar açıkçası merak ediyorum jürinin kör olduğundan da şüphem var dediğim gibi Buse Işık,Serenay Sarıkaya dışında derece yakıştırabilecek kimse göremedim Serenay Sarıkaya burundan kaybettiğinden favorim Buse Işık onun dışında birisi kazanırsa haksızlık olur kanımca.Zevkler ve renkler tartışılmaz derler ama gözümüzde kör değil be bilader.

4 Yorumgaçlı Okurcan:

t654 dedi ki...

yoo neden olmasın ya ben körüm yada siz güzelden anlamıyorsunuz :S

cemo on 15 Nisan 2010 07:24 dedi ki...

Bu benim fikrim sadece sizin körlüğünüz ya da benim güzellikten anlamamla alakalı bir durum değil.

Ayrıca güzellikten iyi anlarım endişeniz olmasın ;)

Mia Wallace on 21 Ekim 2010 08:29 dedi ki...

Kesinlikle kimse yoktu ve 1. serenay sarıkaya olmalıydı ama 2. oldu buna da şükür.

cemo on 21 Ekim 2010 13:05 dedi ki...

Bencede mia :)

Yorum Gönder

Dök içinden geçeni

Yeni kayıtlar Önceki kayıtlar Anasayfa