Ne Mutlu Türküm Diyene

10 Nisan 2010 Cumartesi


Nihat Gençist oldum

Nihat GençBu günlerde en beğendiğim "Aydın" açık ara Nihat Genç.Beni tanıyanlar bilir goygoy sevmem,her zaman hak ve haklıdan yana olmuşumdur.Neden Nihat Genç'i beğeniyorum çünkü halkın arasında mesela yolda rahatlıkla karşınıza çıkabilir,snob değildir yanına gidip bir selam verdiğinizde sizinle konuşmaktan imtina etmez Ankarada yaşarken sık sık görürdüm karanfilde, yükselde zaten 100 metreden fiks kıyafetiyle tanırsınız.Emekten üretimden yana olan tavrı çevreye olan duyarlılığı hiç değişmedi asla oportunist ve makyavelist olmadı, paranın esiri olmadı.Tarihine, milletine de gayet bağlı diğer tatlı su demokratları gibi değil.Laf olsun poşet dolsun diye konuşmuyor ve gayet isabetli görüşleri var.Daha ne olsun.Negatif yönleri yok mu ? Biraz heyecanlı bazen amacını aşan sözler edebiliyor olur o kadarcık hayecanlı yapısı yüzünden.Fırsatınız ve vaktiniz olursa ART'de veryansın programında izleyebilirsiniz.Benden tavsiye kaçırmayın...

4 Yorumgaçlı Okurcan:

C3Moi on 10 Nisan 2010 18:19 dedi ki...

bugün bu adamı düşündüm. bende bu adamın hayranıyım.

cemo on 10 Nisan 2010 18:54 dedi ki...

Çok samimi hayran olmamak zor Ankaraya döndüğümde yakalarsam kesin sohbet edicem kendisiyle...

UykusuZ on 11 Nisan 2010 03:39 dedi ki...

Türkiyedeki sözde aydınlar bu adamı örnek almalılar

cemo on 11 Nisan 2010 07:28 dedi ki...

Örnek alabilmek için adam olmak lazım.Dönek liboşlardan adam çıkmayacağına göre zor o sözde"aydın" insanların Nihat Genç'ten örnek almaları

Yorum Gönder

Dök içinden geçeni

Yeni kayıtlar Önceki kayıtlar Anasayfa