Ne Mutlu Türküm Diyene

26 Nisan 2010 Pazartesi


Aşk Yarası - Doktor Sefa Topsakal

Aşk Yarası tek kelimeyle muhteşem bir parça mutlaka dinleyin hele Sefa Topsakal öyle bir söylüyorki insan kendini zor tutuyor akan duygu seline kaptırmamak için.Müzikle ilgilenenler dinlemiştir ama dinlemeyenler için bloğumda yer vermek istedim.Sesteki nağmeler fazla söze gerek bırakmıyor.



Aşk Yarası - Doktor Şarkı Sözleri

Çaresiz derdimin sebebi belli
Dermanı yaramda arama doktor
Şifa bulmaz gönlüm senin elinden
Boşuna benimle uğraşma doktor

Aşk yarasıdır bu ilaç kapatmaz
Verdigin teselli beni avutmaz
Dermanı yardadır sende bulunmaz
Boşuna benimle uğraşma doktor

Dokunma, dokunma…
Benim Gönül Yarama
Dokunma Doktor…

Bedenimde değil kalbimde derdim
Tek alışkanlığım bir zalim sevdim
Sen çekil yanımdan sevdigim gelsin
Boşuna zamanı tüketme doktor

Söz:Murat Şenpınar

0 Yorumgaçlı Okurcan:

Yorum Gönder

Dök içinden geçeni

Yeni kayıtlar Önceki kayıtlar Anasayfa