Ne Mutlu Türküm Diyene

9 Nisan 2010 Cuma


Blogger Önceki Kayıtlar, Sonraki Kayıtlar Sorunu

Bu gün temada bir eksiklik var galiba diye düşünürken gözüme çarptı her zaman olması gereken yerde önceki kayıtlar ve sonraki kayıtlar linkleri yok ziyaretçiler daha eski yazılara ulaşabilmek için yan taraftaki arşiv bölümünü kullanmak zorunda kalıyorlar.Bir çözüm bulmam gerekti hemen daldım kodların içine birde ne göreyim

#blog-pager-newer-link {
display: none;
}
#blog-pager-older-link {
display: none;
}
#blog-pager {
display: none;
}


display: none yani "Görünmez" durumda hemen aşşağıdaki gibi ufak bir değişiklik yaptım

#blog-pager-newer-link {
float: left;
}
#blog-pager-older-link {
float: right;
}
#blog-pager {
text-align: center;
}


Şimdi gayet kanlı canlı olarak görünmekteler.Sorunumu çözmüş oldum.Eğer sizde aynı problemi yaşıyorsanız bu şekilde çözebilirsiniz ya da görünmesini istemiyorsanız benim yaptığım değişikliği ters olarak yapın görünen bağlantılar görünmesin.Gördüğünüz gibi benim gibi bu işin amatörü bile bazı sorunları kolaylıkla çözebiliyor sizde korkmayın boza yapa sonunda başarıyorsunuz.Böyle kodlarda yapacağınız değişikliklerde mutlaka temanızın yedeğini alın.Ne olur ne olmaz :)

Kolay Gelsin....

5 Yorumgaçlı Okurcan:

UykusuZ on 11 Nisan 2010 03:45 dedi ki...

Temayı hazırlayan istememiş :)

cemo on 11 Nisan 2010 07:27 dedi ki...

Haklısın modifiye ettiğim temanın orjinalinde kapalı yakında %90 oranında bana ait olucak tema bu gidişle :)))

Adsız dedi ki...

tsjker kardes

Adsız dedi ki...

bişeye yaramadı

cemo on 21 Eylül 2011 13:35 dedi ki...

Eğer belirtilen kodları düzgünce yerine eklersen olmaması için bir sebep yok.Sayfandaki kodları iyi incele benim kodlarla karşılaştır büyük ihtimalle başka bir yerdeki eksiklikten kaynaklanıyor olabilir.

Yorum Gönder

Dök içinden geçeni

Yeni kayıtlar Önceki kayıtlar Anasayfa