Ne Mutlu Türküm Diyene

24 Nisan 2010 Cumartesi


24 Nisan Klasik Ermeni Teraneleri ve İçimizdeki İrlandalılar

24 nisan geldi böyle oldu Ermeni muhteremler yine büyük bir coşkuyla bayrağımızı yaktılar içim elvermediği için resimleri yayınlamıyorum isteyenler çeşitli gazetelerde bayrak yakacak kadar aşşağılık pozisyonlara gelmiş insanların fotoğraflarını bulabilirler.Ben ne kadar nefret etsemde başka bir ülkenin bayrağını yakmam ya da üzerine çıkıp tepinmem zira ne olursa olsun bayrak bir ulusun timsalidir ve saygıyı hakeder.Bu kadarcık bile medeni olamayanlar utansın ne diyim.

Ermenileri bir nebze olsun anlayabiliyorum çocukluktan itibaren hayatlarını Türk düşmanlığına adayan bu zavallı insancıklardan her türlü tepki gelmesi normaldir ya bizim içimizdeki hainlere ne demeli?

Mustafa Denizli zamanında söylediğinde pek umursamamıştım "İçimizdeki İrlandalılar" sözünü ama bu gün için söylenmiş olduğuna kanaat getirdim artık.Nasıl bir insan türü kendi soyuna soykırım yaftasını yakıştırabilir? Bu gün Türkiyede iki ayrı grubun basbaya hemde gösteri yapacak kadar cüretle bu savı desteklerine şahit oldum asabım bozuldu.Taksimde ve Haydarpaşada yapılan açıklamaları ve gösterileri görünce yüreğim cız etti.Kendilerine "aydın" sıfatı ekleyen ve İHD gibi büyük bir ada sahip olup tek marifeti teröristleri desteklemek olan canlıları görünce insanlığımdan utandım.Hani haklı olsalar neyse ama bu zerzevatlara gerçeği gözüne sokarca anlatsanda anlamazlar ne desen boş zaten.

Geçtiğimiz yüzyıl anadolu toprakları pek çok acıya evsahipliği yaptı ermeniler,rumlar hatta araplar tarafından zulme uğrayan bizlerdik.Buna karşılık olarak verdiğimiz cevaplar soykırım olarak nitelendirilmekte ve geniş destek bulmakta nedendir bilinmez bu soykırım iddaalarını savunan zatlara hayatını kaybeden türkleri sorduğunuzda apışıp kalmaktalar.Konu hakkında o kadar bilgisizlerki bunlara dikte edilenden başka hiç bir şeyden de haberleri yok...

Boşverin her insan layık oldupu gibi yaşarlar içimizdeki irlandalılar kendi atalarını soykırımcı olarak nitelemekte,Ermeni Soykırımı yapmakla yaftalamakta ve özür dileme salaklığında bulunmakta özgürdürler ama kesinlikle benim atalarım onların ataları gibi soykırımcı yaftasını haketmiyor.Hatta eminim adlarına özür diledikleri ataları,büyükleri hayatta olsa yaptıklarından dolayı bu muhteremlerin yüzlerine aynı benim gibi büyük bir kıvançla tükürürlerdi.

0 Yorumgaçlı Okurcan:

Yorum Gönder

Dök içinden geçeni

Yeni kayıtlar Önceki kayıtlar Anasayfa