Ne Mutlu Türküm Diyene

3 Nisan 2010 Cumartesi


Anna Paquin biseksüel olduğunu açıkladı

Anna Paquin

Anna Paquin'de biseksüel olduğunu itiraf edenler kervanına katıldı garip bir moda akımı gibi yayılıyor biseksüellik itirafı dalgası.True Blood dizisiyle gönlümüzü fethetmişti oysaki.İşin ilginç tarafı Anna Paquin aktör Stephen Moyer'le de nişanlı.Çok sürmez yakında bu akım bizede sıçrar bakarsınız bizim ünlülerden birkaçıda biseksüel olduklarını hatırlayıverirler o zaman hiç şaşırmam.Ne diyelim hayırlı uğurlu olsun.

Anna Paquin Resimleri

Anna Paquin Anna Paquin Anna Paquin

9 Yorumgaçlı Okurcan:

FKH on 4 Nisan 2010 00:15 dedi ki...

yapmasınlar ama böyle, söndürmesinler hayallerimizi..

cemo on 4 Nisan 2010 07:09 dedi ki...

dimi ama :(((

Unknown on 4 Nisan 2010 12:08 dedi ki...

Biseksüel olunca sorun yok üzülmeyin.Biseksüeller 2 cins'e de ilgi duyuyor.

cemo on 4 Nisan 2010 12:45 dedi ki...

Tabiki o da bir teselli sonuçta ama günün birinde kızarkadaşının seni bir kadın uğruna terketmesini hazmedebilirmisin bilmem :D

Unknown on 4 Nisan 2010 13:19 dedi ki...

Valla kadın için belki hazmedebilirimde erkek için hazmedemem herhalde.Beni kadın için terkeden kız için üzülmem bile.

Aydedeye havlayan on 5 Nisan 2010 15:24 dedi ki...

biseksüel olması bi yana da trueblood dizisindeki rol yapamama, her olaya aynı aptal mimikle karşılık vermesi ne olacak bu hatunun onu bilemiyorum. 3. sezonu merakla bekliyorum ama sırf şu hatun yüzünden hafif de soğumadım değil hani.

cemo on 5 Nisan 2010 16:27 dedi ki...

o kadarck kusur kadı kızında da olur :))) True Blood'a devam etmek lazım

Adsız dedi ki...

true blood u izledim izliyorum ama anna paquinin öyle olması

cemo on 31 Mart 2013 07:07 dedi ki...

Yapcak bişey yok adsız :) kendi tercihi

Yorum Gönder

Dök içinden geçeni

Yeni kayıtlar Önceki kayıtlar Anasayfa