Ne Mutlu Türküm Diyene

3 Mayıs 2010 Pazartesi


Uzay Asansörü yalan oldu

Serkan AnılırHatırlarmısınız bir zamanlar Serkan Anılır diye bir eleman vardı hatta Hulki Cevizoğlu'nun Ceviz Kabuğu programına bile çıkmış Uzay Asansörü muhabbeti yapıyordu.Aha işte bu vatandaşın hayatı sahtekarlıkmış.Tokyo Üniversitesi'ne verdiği doktora tezi büyük oranada çalıntı olduğu tespit edilince foyası meydana çıkmış Tokyo Üniversitesi tarihinde ilk defa bir doktora tezini iptal etmişler.Okudum dediği okulların hiçbirinde ilişiği olmadığı tespit edilmiş hatta sitesindeki astronot kıyafetli resmin bile montaj olduğu ortaya çıkmış.Japonya'da hakkında sahtecilik ve nitelikli dolandırıcılıktan da soruşturma açılmış doğal olarak.Tabi bizimkide anında Türkiye'ye tüymüş.Allahım yarabbim sen aklıma mukayet ol.


Okuldan kovulduktan sonra birde beyanat vermiş şahsiyet ben zaten ayrılacaktım diye.Helal valla pişkinliğin bu kadarı hakkaten büyük marifet.Gelecek var bu arkadaşta geleceğin en iyi politikacı adayı benim gözümde.

Şahsın İncilerinden bir potbori sunayım :

* Türkiye’nin ilk resmi astronot adayı olarak Ulaştırma Bakanlığı tarafından NASA’ya gönderildim. 2 yıl astronotluk eğitimi aldım. (Belge ve fotoğrafı sahte çıktı)

* Beni NASA’ya Türk Hava Kuvvetleri Komutanı tavsiye etti.

* Türk Milli Kayak Takımı’nda yer aldım. Olimpiyat madalyası kazandım.

* Illinois Üniversitesi ve İTÜ mezunuyum. (Yıldız Teknik Üniversitesi Mimarlık mezunu)

* 2003 Spacean Uzay Konferansı’nda bildiri sundum. (Katılımcı bile değildi)

* Japon Uzay Fiziği Departmanı Başkanıyım. (Öyle bir departman yok)

* Amerikan Onur Madalyası sahibiyim. (Birkaç bin dolara satın alınabilen bir ödül çıktı)

* Tokyo Üniversitesi’nin ilk yabancı yardımcı doçentiyim. (Başka birçok yabancı yardımcı doçent görev yapmış)

Konuyla ilgili detaylı bilgi burada

0 Yorumgaçlı Okurcan:

Yorum Gönder

Dök içinden geçeni

Yeni kayıtlar Önceki kayıtlar Anasayfa