Ne Mutlu Türküm Diyene

9 Mayıs 2010 Pazar


Solomon Kane nasıl bir film?

Solomon KaneDün gece online film sitelerini gezerken fragmanıyla dikkatimi çeken Solomon Kane filmine rastladım.Fırsat bu fırsat diyerek izledim.Solomon Kane fantastik bir yapım 16.yüzyılda geçiyor geçmesine de bir türlü o havayı yansıtmıyor bize.Konu aslında usta ellerde çok daha iyi bir şekilde işlenebilirmiş bana biraz ham geldi.Kıyafetler, makyaj, senaryo vasatın üzerine çıkmıyor.Yazık etmişler diyebilirim ama emeğe saygısızlık etmemek için demiyorum.Robert E. Howard'ın çizgi romanının uyarlaması olan Solomon Kane doğru düzgün uyarlanamamış bir uyarlama olarak sinema tarihinin vasat filmler kategorisindeki yerini almıştır benim gözümde.Yani bir Van Helsing bekleyen avcunu yalar.Hiç mi güzel tarafı yok diyecek olursanız genç ve güzel oyuncu Rachel Hurd-Wood derim o kadar masumane ve hoş bir ifadesi varki film sadece onun için izlenebilir fakat o da yeterince ekranda yerini almıyor.Yönetmen koltuğunda Michael J. Bassett oturuyor Senaryo ise Michael J. Bassett, Robert E. Howard'a ait Belli başlı oyuncular Rachel Hurd-Wood,James Purefoy,Max von Sydow,Mackenzie Crook ve Jason Flemyng

Konumuza gelince Büyünün ve büyücülüğün hüküm sürdüğü 16.yüzyılda gözü kan ve altından başka birşey görmeyen Solomon Kane yaptığı bir savaşın ardından ruhunun lanetlendiğini öğrenir ,kellesini şeytanın tahsilatçısından zor kurtarır.Korkudan neyi var neyi yoksa kiliseye bağışlar ve kilisede saklanır.Zamanla şiddet uygulamama konusunda yemin eden,savaşmaya tövbe eden ve bağışlanma dileyen Solomon Kane günün birinde kiliseden ayrılmak zorunda kalır kaderiyle yüzleşmek için bir yolculuğa çıkar.Yolculuğu sırasında tanıştığı Crowthorn ailesiyle kaynaşmışken şeytani bir büyücünün adamları tarafından saldırıya uğrarlar ve Crowthornların güzel kızı Meredith kaçırılır.Son anlarını yaşayan baba Crowthorn solomondan kızını kurtarması için yardım ister bunun üzerine solomon büyücünün peşine düşer artık ruhunu şeytandan kurtarabilecek tek şey vardır Meredith'i bu şeytani adamların elinden kurtararak Tanrıdan bağışlanmayı dilemek.

Film izlenir mi? Vaktiniz bolsa ve fantastik filmleri seviyorsanız izleyin derim 10 üzerinden 5'i ancak alır.

Solomon Kane Filmden kareler:

Solomon Kane James Purefoy Rachel Hurd-Wood

Solomon Kane Fragmanı:

4 Yorumgaçlı Okurcan:

wimparella on 10 Mayıs 2010 03:05 dedi ki...

fragman güzel gözüküyor.. bu arada kedine bayılıyorum daha önce söylemiş miydim :DD:

cemo on 10 Mayıs 2010 06:51 dedi ki...

İlk defa söyledin :))) Bende bayılıyorum kendisine gözleri hipnoz altındaymış gibi bakıyorya hastayım

wimparella on 10 Mayıs 2010 12:48 dedi ki...

bloga girince bende bi süre ona bakıyorum öyle deli bişi :D:D

cemo on 10 Mayıs 2010 12:59 dedi ki...

Çok sevimli dimi :)))

Yorum Gönder

Dök içinden geçeni

Yeni kayıtlar Önceki kayıtlar Anasayfa