Ne Mutlu Türküm Diyene

1 Mayıs 2010 Cumartesi


Esmeray - Unutama Beni

Sezen Cumhur Önal'ın deyimiyle Çukulata renki sanatçımızdı rahmetli Esmeray.Esmeray'dan Unutama Beni'yi ne zaman dinlesem çocukluğum ve Sezen Cumhur Önal'ın "Çukulata renkli sanatçı" deyimi gelir aklıma garip bir çağrışım sayılmaz :)

Gözlerinizi kapatıp dineyin belki sizde benim gibi çocukluğunuza dönersiniz...





Esmeray - Unutama Beni Şarkı Sözleri

Boğazında düğümlenen hıçkırık olayım
Unutma beni unutama beni
Gözlerinden damlayamayan gözyaşı olayım
Unutma beni unutama beni

Gölgen gibi adım adım
Her solukta benim adım
Ben nasıl ki unutmadım
Sen de unutma beni
Unutama beni

Issız geçen kapkaranlık geceler boyunca
Unutma beni unutama beni

Ayrılığın acısını kalbinde duyunca
Unutma beni unutama beni

Sevişirken öpüşürken
Yapayalnız dolaşırken
Unutmaya çalışırken
Sen de unutma beni
Unutama beni

Söz ve Müzik:Şemi Diriker

0 Yorumgaçlı Okurcan:

Yorum Gönder

Dök içinden geçeni

Yeni kayıtlar Önceki kayıtlar Anasayfa