Ne Mutlu Türküm Diyene

25 Mayıs 2010 Salı


Ondan bundan birazda şundan.

*İbibiğin biri sadece sağa sola üye olmak için kullandığım mailimle uğraşıp duruyor ne kazanacaksa :) Şifremi kıramadığından habire resetlemeye çalışıyor.Allahım sen aklı fikir ver bu arkadaşlara yarabbim.

***


*Geçen telefonuma abidik gubidik bir numaradan arama yapılmış başında + 359 alan kodu vardı kuşkulandım hemen sanal alemin derinliklerine dalıp biraz bilgi edindikten sonra geri dönmemem gereken bir numara olduğunu çakozladım.Dikkat edin + 393 ve + 359 alan kodlu yapılan aramalara sakın ha sakın cevap vermeyin.%99.9 ihtimalle dolandırıcılıktır.Telefonla yapılan iki çeşit dolandırıcılık var

1-Bulgaristan'dan sizi arayıp sizden para sızdırmaya çalışıyorlar.Arayan kandın oluyor genellikle ve önce sizi kafaya alıp sonra zor durumdayım yardım et diyerek kandırıp tokatlamaya çalışıyor.

2-Emniyetten aradıklarını telefon numaranızın bir olaya karıştığını size yardımcı olabilmek için bilmem kaç kontör yollamanız gerektiğini falan söylüyorlar

Sakın ha sakın inanmayın emniyet sizden asla kontör istemez ve sizi telefonda oyalamaz.

***


*Kemal Kılıçdaroğlu CHP Genel Başkanı oldu.Olur olmaz yalaka medya organları adamcağızın gömleğine taktı halkçı adam 495 liralık gömlek giyermiymiş.

Bre zındıklar yalakalığını yaptığınız RTE'nin saati 40-50 bin dolar,fakirim diyip çocuklarını yurtdışında arkadaşının bursuyla okuttuktan sonra oğulcuğuna 99 metrelik "gemicik" alıp 2 metre yüksekliğinde duvarları olan villalarında yaşarken gıkınız çıkmıyor halkın içinden halk adamı diyorsunuzya.

***


*Daha önceden pek sevdiğim Alev Alatlı'nın AKP yandaşı çıkmasına sinir oldum.

***


*Kendime yeni bir betta aldım bu seferki kırmızı :))) pek sevimli bir kerata toplamda 2 dişi 2 erkek 4 bettam oldu.Annem çıldırmak üzere mavisinide alıcam dedim,babam beyazınıda al diyince annem çıldırdı seviyorum kendisiyle uğraşmayı...(Kimseye söylemeyin beyaz ve mavisinide almaya niyetim var hatta bulursam diğer renklerede sardırcam)

***


*Lost bitti istisnasız kimse beğenmemiş aynı benim gibi.İki sefer izledim kafam hepten karıştı ulen hangisi gerçek hayatları hangisi feyk.Ada neden var, ne işe yarar,kim kurtuldu ? vs vs ama sonunda hepsi ölüyo orası kesin :)Birsürü insan ciddi ciddi oturup kafa yormuşlar açıklamalar destanlar yazmışlar.Relaks ey cemaat altı üstü dizi lan karton bunlar karton...

Aman ya neyse çokta tın yani bitti gitti...

0 Yorumgaçlı Okurcan:

Yorum Gönder

Dök içinden geçeni

Yeni kayıtlar Önceki kayıtlar Anasayfa