Ne Mutlu Türküm Diyene

29 Mayıs 2010 Cumartesi


Manga Eurovision'da 2.oldu

Gözünüz aydın ey cemaat-ül blog bu gece Eurovision'da Manga ikinci olarak mega,hiper, ultra bir başarı elde etti !!! Tabii yersen.Daha önce 1.lik,3.lük ve 4.lüğümüz vardı bi eksik 2.lik kalmıştı böylece kolleksiyonumuzda tamamlanmış oldu:).Eurovision denen yarışmadan oldum olası kıl kapmışımdır.Tamamiyle siyasi-politik ve buram buram goygoyculuk kokan komşunun komşuyu sırtladığı müzikaliteden zerrece nasibini almamış her haltın döndüğü dümenler silsilesidir.Manga'nın söylediği (We Could Be The Same) şarkı açık söylemek gerekirse hiç içime sinmedi en başından bu yana.Şarkıya ilgili hislerimi daha önce burada da belirtmiştim.Hele sahne gösterileri tam anlamıyla felaketti arkada kendini taşlama makinasıyla doğramaya çalışan sibernetik hatun'a acıdım.Üzerine giydirmişler bi dünya ağırlık bi ara altında ölüp kalır bu diye düşündüm ama mucize eseri sonuna kadar üzerinde taşıyabildi.Seneye halter milli takımına almak lazım tuttum hatunu.

İkinci olduk shitimize boncuk kondurduk

İkincilik elde etmesini ummuyordum gerçi bu sene Eurovision'da birinciliği hakeden bir şarkıda yoktu bence.Bu açıdan bakınca harbi harbi başarı ancak eurovisionda başarı sadece birincilik olduğundan yinede başarısız oldular.TRT'dekiler büyük başarı diye kendini avutadursun...Bu arada TRT şu sunucu işini bir an önce halletmeli her sene aynı adam gına geldi artık...

Onu bunu boşver birinci nasıl

Almanya'yı temsil eden Lena'nın şarkısı Satellite birinciliği kesinlikle haketmiyordu.Yalan yok Azerbaycan'dan Safura'nın seslendirdiği Drip Drop bu parçadan yüz kat iyiydi...Tabiki bu benim fikrim.

Çok dandik ve politikanın sonuna kadar döndüğü bir Eurovision daha sona erdi en güzeli Eurovision geyikleride bitti....

0 Yorumgaçlı Okurcan:

Yorum Gönder

Dök içinden geçeni

Yeni kayıtlar Önceki kayıtlar Anasayfa