Ne Mutlu Türküm Diyene

2 Mayıs 2010 Pazar


Deniz Yıldızı

Deniz Yıldızı

Biliyormusun?
Dün sahilde bir deniz yıldızı gördüm
Açmıştı kollarını güneşe doğru
O sıcaklığa ve o sıcaklığın getirdiği tatlı mayhoşluğa kim karşı koyabilirdiki
Tadına doyamamış olacak
Çok zaman beklemiş oracıkta
Kurumuş kalmış sıcaktan
Ah garip deniz yıldızı
Bilsen böyle olacağını kanar mıydın sıcaklığına güneşin
Keriz yıldızı olmuşsun
Ben bile bile kandım
Aramızdak tek farkta bu ya zaten


cemo
03.05.2010

8 Yorumgaçlı Okurcan:

LoLLa on 2 Mayıs 2010 23:45 dedi ki...

keriz yildizi. cok cok dgru :(
aha iste ben aq :(((

UykusuZ on 3 Mayıs 2010 01:24 dedi ki...

bravo, ben çok beğendim

cemo on 3 Mayıs 2010 06:49 dedi ki...

Beğendiğinize sevindim :)

qezeqen23 on 3 Mayıs 2010 07:21 dedi ki...

güzel olmus ve sonunda da sanki bi laf koyma var yoksa ben mi yanlıs anladım :)

cemo on 3 Mayıs 2010 08:44 dedi ki...

Aynen öyle qezeqen23 :)))

Adsız dedi ki...

çok güzel olmuş.. denizle keriz de iyi uymuş hani..deniz fenerinde mi esinlendin yoksa :D

celly on 25 Temmuz 2010 07:08 dedi ki...

Kardelen(berfin)çiçeğide öyle değil mi? güneşe aşıktır ve güneşin onu öldüreceğini bile bile karşısına çıkmak için can atar. ve bi gün güneşine kavuşur ama o anda da canında olur:(

Eğer günün birinde aşık olursan,birini çok seversen KARDELEN gibi cesaretli ol.
Eğer KARDELEN kadar cesaretin yoksa Sakın Aşık olma!!! diye bir söz vardı :)

cemo on 25 Temmuz 2010 09:13 dedi ki...

Aynen öyle celly...

Yorum Gönder

Dök içinden geçeni

Yeni kayıtlar Önceki kayıtlar Anasayfa