Ne Mutlu Türküm Diyene

19 Şubat 2010 Cuma


Hadise en çok arzulanan kadın oldu

Hadise
Efendime söyliyeyim Vatan gazetesinin haberine göre Askmen adında erkeklere yönelik yayın yapan bir derginin yaptığı en çok arzulanan kadın anketinde Hadise en ön sırada gitmekteymiş.Aynı ankette Berrak Tüzünataç, Beren Saat Gisele Bundchen, Bar Rafaeli, Charlize Theron, Beyonce , Heidi Klum vs vs isimlerde mevcutmuş tabi yerseniz :) Google amcaya danıştım Askmen dergisinin sitesine uğradım.Listeye bir göz attım Askmen'in orjinal sitesinde bizimkilerden eser yok.Türkiye versiyonunda ise henüz oylama bitmemiş.Vatan Gazetesindekilerin nerden Hadisenin ilk sıralarda olduğuna dair bir kanıya vardıklarını merak ediyorum.Ha bu arada Askmen Türkiye dedikleride mynetin bir hizmeti...






Askmen top 99 women 2010 (Orjinal site)

1-Emmanuelle Chriqui
2-Marisa Miller
3-Kate Beckinsale
4-Alessandra Ambrosio
5-Jessica Alba
6-Beyonce
7-Penelope Cruz
8-Cheryl Cole
9-Eva Mendes
10-Miranda Kerr

1 Yorumgaçlı Okurcan:

Adsız dedi ki...

valla bence t.c. en güzel ve en sexi bayanı hadisedir ona büyük haksızlık yapılmış
.......................... ah hadise abla ben bir 8-9 yaş büyük olsaydım kesin seninle evlenirdim ama şansına küssssss k.b.

Yorum Gönder

Dök içinden geçeni

Yeni kayıtlar Önceki kayıtlar Anasayfa