Ne Mutlu Türküm Diyene

1 Şubat 2010 Pazartesi


Yıldırım Demirören Yeniden Başkan

Yıldırım DemirörenYıldırım Demirören'in başkanlığı için hayırlı olsun demek lazım ama dilim nedense birtürlü varmıyor.Sanırım Süleyman Seba'dan sonra gelen hiçbir başkan benim nazarımda beşiktaşa yakışmıyor.Gerek efendiliği gerek klüp yönetim tarzıyla Süleyman Seba Türk futbol tarihine bir yüzakı olarak geçmiştir.Doğal olarak standart böylesi yüksekken diğer başkanlar onun yanında biraz yavan kalıyorlar.Ayriyeten sportif olarak ortada başarıda yok demirören sayesinde beşiktaş fenerbahçenin yerine hoca öğütme tahtına oturdu.Del Bosque, Rıza Çalımbay, Tigana, Ertuğrul Sağlam ,Mustafa Denizli vay vay vay ortalama her sene bir teknik direktör eskitmiş takım.İstikrar yok takımda dişe dokunur bir futbolcu bile yok.Mali bilanço içler acısı beşiktaş resmen borç deryasında yüzüyor.Vaziyet bu haldeyken demirören yeniden nasıl başkan seçildi ben hayret ediyorum.İşin tuhaf tarafı karşısına da iddalı biri çıkmıyor.Yahu bir kişi iddalı,projeli olarak karşısına çıksa içim yanmayacak.Ne yazıktırki bir türlü aranılan kan bulunamıyor.

Beşiktaşın işi zor inşallah bu dönem düzgün yönetirlerde bu tepetaklak gidiş sona erer.Beşiktaşın iddalı olmadığı ligin tadı hiç olmaz.

3 Yorumgaçlı Okurcan:

LoLLa on 1 Şubat 2010 23:28 dedi ki...

kesinlikle BEŞİKTAŞ kesinlikle SEBA !!!
loyloyloy

Allegra'nde on 2 Şubat 2010 03:52 dedi ki...

beşiktaşımız "gazını" aldı yine..

cemo on 2 Şubat 2010 07:49 dedi ki...

Ben anlam veremiyorum bu kadar kötü yöneten biri nasıl başkan olarak kalabiliyor.

Yorum Gönder

Dök içinden geçeni

Yeni kayıtlar Önceki kayıtlar Anasayfa