Ne Mutlu Türküm Diyene

20 Şubat 2010 Cumartesi


Absolut 'a teşekkürler

Absolut Dünyasında Rock Star SensinBir arkadaşımın önerisi üzerine Absolut Dünyasında Rock Star Sensin yarışmasında oy kullanmıştım arada bir bakıyordum bişey çıktı mı diye iki üç hafta takip ettim sonra unuttum gitti.Dün ben dışardayken eve Absolut'tan kargo gelmiş bizimkiler almışlar geldim baktım içinden tşört çıktı.Üzerinde Oy verdiğim Selim Işık'ın adı yazan çok şeker bişey.Hiç beklemiyordum süpriz oldu benim için bu gün baktığımda 8.haftada yapılan çekilişte kazanmışım.Birinci olan Selim Işık ise Gibson Les Paul marka şahane bir Elektro Gitar sahibi oldu tanıyor olsaydım alır bir iki tıngırdatırdım gibsonla çalmak büyük keyif.Geri kalan 99 aday ise yanlış hatırlamıyorsam Absolut Vodka kazanmışlar...

0 Yorumgaçlı Okurcan:

Yorum Gönder

Dök içinden geçeni

Yeni kayıtlar Önceki kayıtlar Anasayfa