Ne Mutlu Türküm Diyene

16 Şubat 2010 Salı


Yeni Robin Hood Russell Crowe oldu

Robin Hood Robin Hood bu yıl beyazperdeye yeniden merhaba diyecek.Yönetmenliğini Gladyatör (Gladiator) filminden hatırlayacağınız Ridley Scott yapıyor.Filmin kadrosunda Cate Blanchett'te var desem yeterli heralde kalitesini anlamak için.14 Mayıs gösterime girecek gibi duruyor şimdiden bişey söylemek zor zira gösterime giriş tarihleri sık sık değişebiliyor.Yanılmıyorsam en son Robin Hood filmini Kevin Costner çekmişti ve pek beğenmemiştim.Bu sefer sanırım Robin Hood karakteri sinemaya daha bir gerçekçi aktarılacak fragmandan ve kamera arkası çekimlerden anladığım kadarıyla önceki versiyonlardan daha sert bir Robin var karşımızda ve epeycede kan dökülecek.Ben izlediğim kadarıyla beğendim pozitif düşüncelere sahip oldum açıkçası merakla bekliyorum Russell Crowe ve Ridley Scott beraberce yeni bir galdyatör efekti yaratabilecek mi acaba?

Konusunu herkesin bildiğini sanıyorum ama bilmeyenler için hatırlatmakta fayda var.Kral Richard'ın ordusunda savaşan robin savaştan erken döner.Döndüğünde kralın yerine ülkede Nottingham şerifinin yardımıyla demir yumrukla Prens John hüküm sürmektedir.Halk ağır vergilerden ve zalimlerden dolayı inim inim inlemektedir.Robin Nottingam'a gelince Lady Marion'a(Cate Blanchett) aşık olur.Kasabayı şerifin ve prens'in zulmünden kurtarmak ayrıca Lady Marion'un kalbini kazanmak için bir gurp kurar ve arkadaşlarıyla beraber haklı ezenlerle mücadeleye girişir.

Robin Hood Filminden Kareler

Robin Hood Robin Hood Robin Hood

Robin Hood Fragmanı

0 Yorumgaçlı Okurcan:

Yorum Gönder

Dök içinden geçeni

Yeni kayıtlar Önceki kayıtlar Anasayfa