Ne Mutlu Türküm Diyene

18 Şubat 2010 Perşembe


Sizin hiç Babaanneniz öldü mü?

Bu sabaha kadar banada bu soruyu sorsanız hayır derdim.Benim için erken sayılabilecek bir saatte annem uyandırdı.İçimden hayırdır inşallah diye geçirirken annemin ağzından çıkan sözlerle bismillah demeden şok yaşadım.Resmen abondone olmuştum.Yaklaşık bir haftadır hastanede olan Babaannem vefat etmişti.ilk şoku atlattıktn sonra asıl mevzuya geldik.Kendimi geçmiştim son zamanlarda ruhen zor zamanlar geçiren babama nasıl söyleyecektik? Beni endişe tufanı aldı yürüdü Babaanneme üzülmeyi unutmuş yerine babama bu durumu nasıl anlatacağım düşüncesi almış götürmüştü.Bir süre gizlemeye karar verdik ama mutlaka söylemeliydik.Amcamlar arayıp babamla konuşmak,cenazeye yetişip yetişemeyeceğini öğrenmek istiyorlardı.Telefonda bu haberi aniden alması onu hepten sarsabilirdi.Onu sarsmadan anlatmalıydım.Babama en müsait anında "Baba, amcam aradı" dedim devamı gelmedi bir türlü sözler boğazıma düğümlendi tek kelime edemedim bir anda babam suskunlaştı ve anladı.Ne yapalım oğlum hak vaki oldu ne gelir elden dedi.Bu kadar metanetli olmasını beklemiyordum ama gözlerinden içindeki derin acıyı okuyabiliyordum.Babaydı sonuçta belli etmemeye çalışsada her halinden üzüntüsü belli oluyordu.Annesini kaybetmişti ne kadar uzakta olsa yıllardır görmesede annesiydi onu dünyaya getiren ona hayat verendi.Gerçi bizde babamdan pek farklı değildik ömrüm boyunca hepi topu 3-4 sefer bize geldiğinde gördüm babaannemi kısa süreler bizimle bareber kaldı.O kısacık süre içinde bile olsa bize sevgisini hiç eksik etmedi nur içinde yatsın.Boynumuza sıkıca sarılır her seferinde birdaha göremeyecekmişcesine yürekten öper koklardı benide kardeşimide.Kısacası iyi insandı rahmetli.Seni özleyeceğiz babaanne her zamanki gibi yüreğimizde olacaksın en müstesna yerinde.


Cenazeye gidemedik babam ne yolu ne de cenazedeki o atmosferi kaldıracak durumda değil.Allah Affetsin...

0 Yorumgaçlı Okurcan:

Yorum Gönder

Dök içinden geçeni

Yeni kayıtlar Önceki kayıtlar Anasayfa