Ne Mutlu Türküm Diyene

10 Nisan 2011 Pazar


Uzungöl'de çevre katliamı olmuş falan filan boşverin uyuyun siz

Uzungöl
Birkaç yıl öncesi dünyanın sayılı harikalarından olan bozulmamış tabiatı ve muhteşem görünüşüyle insanın içini ferahlatan Trabzon - Uzungöl artık sizlere ömür.1.derece doğal sit alanına her ne hikmetse yapılan yürüyüş yolları ve tesislerle tarumar edilen uzungöl adeta süs havuzu görünümüne bürünmüş.Nerde o eski doğa harikası nerde şimdiki garabet.Betonlaşma neticesinde o bölgenin ekolojik dengesi geri döndürülmesi çok zor bir darbe almış gibi görünüyor.Göstere göstere çevre katliamı yapmış muhteremler ama ses soluk çıkmamış pek.Ne vardı bıraksanız eski güzel dokunulmamış halinde kalsaydı uzungöl, binlerce yeni turist gelecek cebiniz dolacak diye yoketmeseydiniz bu doğa harikasını.Ama nerde bizde o bilinç seviyesi.

Bıkmadılar üç kuruşluk rant uğruna doğayı tahrip etmekten.Bu gün için geleceği yoketmekten.İleride çocuklarımız torunlarımız fotoğraflara bakarak bize inceden sövmeyecek mi? Tabi para hırsı gözlerini bürümüş insanların böyle şeyleri düşünmesini beklemek biraz saflık oluyor.

Umarım bir gün birileri uyanıp bu işlemlerin hesabını sorar ve yaşanan tahribatı düzeltmek amacıyla önlemler alır da yıllar sonra uzun göl eski ihtişamına ve güzelliğine geri kavuşur.

Yazık ne diyeyim yazık...Kendi ellerimizle yokediyoruz zenginliklerimizi.

Not:Fotoğrafa tıklayın daha ayrıntılı görün rezilliği

5 Yorumgaçlı Okurcan:

Pilli Petro on 10 Nisan 2011 08:52 dedi ki...

bunca mal varken hiç bi bok olmaz çeneni yorma cemo ...

negzel on 10 Nisan 2011 09:47 dedi ki...

neyin değeri biliniyor ki zaten bu ülkede!!
sen ekşide yazıyor musun bu arada?

cemo on 10 Nisan 2011 12:35 dedi ki...

Haklısın pillicim napalım insan ses çıkarmadan da duramıyor.

negzel ah bir bilebilseydik şimdi bu halde olurmuyduk? Ekşiye bi ara kaydoldum 10 entry girdim epey bekledim baktım onay falan veren yok saldım gitti sonra mail yollamışlar onaylanmadın diye bi üzüldüm bi üzüldüm sorma :)

negzel on 10 Nisan 2011 12:40 dedi ki...

peki:)

cemo on 10 Nisan 2011 13:08 dedi ki...

Oyunlarına almadılar beni böhühühühühü :(

Yorum Gönder

Dök içinden geçeni

Yeni kayıtlar Önceki kayıtlar Anasayfa