Ne Mutlu Türküm Diyene

2 Nisan 2011 Cumartesi


Aynı bardaktan içmeyeceğiz

Aynı bardaktan içmeyeceğiz
Ne sıcak şarabı, ne suyu,
Kuşluk vakti öpüşmeyeceğiz,
Pencereden bakmayacağız akşama doğru.
Sen güneşle soluklanıyorsun, ben ayla,
Ama düştüğümüz aynı sevda.

Sadık ve sevecen dost, benim yanımda,
Senin yanındaysa neşeli bir sevgili.
Gri gözlerindeki korkuyu anlıyorum sanma,
Ve bu çektiklerimizin sensin sebebi.
Sıklaştırmıyoruz ayaküstü buluşmalarımızı.
Ne çare ancak böyle koruyabiliriz huzurumuzu.

Şiirlerimde yalnızca senin sesinin ezgisi duyulur
Senin şiirlerinde benim soluğum eser.
Bir ateş ki, ona kim dokunur,
Buna ne korku, ne unutuş cesaret eder
Ve bilsen nasıl hoşlandığımı
Seyretmekten senin kuru, pembe dudaklarını.

Anna Ahmatova

8 Yorumgaçlı Okurcan:

negzel on 2 Nisan 2011 14:39 dedi ki...

güzelmiş, en güzel yeri de şurasıymış: "Sen güneşle soluklanıyorsun, ben ayla,
Ama düştüğümüz aynı sevda."

Unknown on 2 Nisan 2011 16:48 dedi ki...

cemo aşık mı oluyor....

cemo on 2 Nisan 2011 16:54 dedi ki...

negzel ilk defa bu gün okudum Anna Ahmatova'yı fena sardı ilerde birkaç şiirini daha yayınlamayı düşünüyorum.

zağanos aşkı nasıl tarif ettiğine bağlı ben her sabah aşık uyanırım :)

Adsız dedi ki...

cemo ve kaçış cümleleri :)Şiire bayıldım. Bana böyle şeyler okutmayın :)

cemo on 3 Nisan 2011 07:45 dedi ki...

yeşiL'cim bişicik olmaz :D

Mia Wallace on 3 Nisan 2011 07:47 dedi ki...

"Bir ateş ki, ona kim dokunur,
Buna ne korku, ne unutuş cesaret eder
Ve bilsen nasıl hoşlandığımı
Seyretmekten senin kuru, pembe dudaklarını.
" muhteşem cemo bayıldım!

Adsız dedi ki...

hoş bir paylaşım olmuş..

cemo on 3 Nisan 2011 13:47 dedi ki...

Sorma miacım hasta oldum :(

Teşekkürler pink :)

Yorum Gönder

Dök içinden geçeni

Yeni kayıtlar Önceki kayıtlar Anasayfa