Ne Mutlu Türküm Diyene

12 Nisan 2011 Salı


On the Rocks - Lady Gaga - Bad Romance

Sosyal Medya Tv'yi izlerken keşfettim On the Rocks grubunu. Adamlar Lady Gaga'nın Bad Romance şarkısını akapella olarak o kadar güzel seslendirmişler ki hayran olmamak elde değil hele birde video klibe yapılan espirili göndermeler ve eğlenceli koreografileriyle gülmekten kendinizi alamıyorsunuz.Günde 2-3 sefer izlemezsem rahat edemiyorum bağımlılık yaptı yahu :) Diğer parçalarını da izlemenizi tavsiye ederim gerçekten gayet başarılılar.

10 Yorumgaçlı Okurcan:

Mia Wallace on 12 Nisan 2011 15:57 dedi ki...

haha ben yazın keşfetmiştim süperler :)

cemo on 12 Nisan 2011 17:53 dedi ki...

Şanslıymışsın mia'cım :)

Adsız dedi ki...

adamın ses güzelmiş yalnız en az lady gaga kadar başarılı :)

cemo on 13 Nisan 2011 07:12 dedi ki...

Akapella söylemek daha zor o yüzden ondan daha başarılı bence :)

Adsız dedi ki...

ama şarkı güzell :)
love-love-love
I want your love :)

anlamlı sözleri de var hem :) birisine armağan edeyim bari :D

cemo on 13 Nisan 2011 15:20 dedi ki...

Et bakalım :)

Tjaala on 14 Nisan 2011 11:28 dedi ki...

cok geriden geliyosun cemolotti.
eskidi bu

cemo on 14 Nisan 2011 14:35 dedi ki...

Napalım tjaala anca düşüyo jeton :)

KELEBEK on 25 Nisan 2011 03:58 dedi ki...

vallahi bende yeni gördüm cemom :D bir haber dünya :D ama çok güldüm mükemmel olmuş yahu :D

cemo on 25 Nisan 2011 07:54 dedi ki...

Adamların koregrafilerine özellikle hasta oldum :)))

Yorum Gönder

Dök içinden geçeni

Yeni kayıtlar Önceki kayıtlar Anasayfa