Ne Mutlu Türküm Diyene

11 Nisan 2011 Pazartesi


Masterchef'te para için ezilenlere çok kızıyorum

Masterchef
Arada bir denk geldikçe izliyorum Masterchef yarışmasını.İlk gördüğümde dehşete kapıldım insanlar üç kuruş için ezilip büzülüyor haysiyetlerini ayaklar altına aldırıyorlardı.Tamam mutfak dünyası serttir jüri üyeleri gerçeği yansıtmak için katı davranıyor olabilir catering sektöründe bir süre çalıştığımdan biliyorum ama bu kadarda hayvani değil yahu herşeyin bir sınırı var.Hakaretlerin kötü muamelelerin bini bir para katlanılacak gibi değil.Başlarda ters davranıyorlar diye düşünüyordum ancak program ilerledikçe sanırım olay ana bacı sövmeye kadar varacak gibi duruyor. Yarışmacılar evliya sabrına sahip olmalı,eğer orada ben olsam şimdiye jüriden (Erol Kaynar, Murat Bozok, Batuhan Piatti) en az 2 kişiyi harcamıştım :) Hele Batuhan Piatti'nin yarışmacılara yaptıkları kolay kolay kaldırılabilecek şeyler değil allah muhafaza biri bana öyle davranışlarda bulunsa yarışmaymış programmış dinlemem kafasına ekleştiriveririm tavayı,akıtırım pekmezini.Jüri üyesi olarak yarışmacının yemeklerini beğenmeyebilirsin, yemeği yapışından hazzetmeyebilirsin ama böyle karşındakini rencide edecek şekilde davranamazsın,hakaret edemezsin.Yarışma değil bildiğin reyting uğruna rezillik,pespayelik.

4 Yorumgaçlı Okurcan:

Pilli Petro on 11 Nisan 2011 23:42 dedi ki...

1 kez denk geldim izlerken deli olcaktım çok salaklar ya pes yani.

negzel on 12 Nisan 2011 13:46 dedi ki...

Hayır o değil de bir de yarışmacıların çoğu güzel güzel meslekleri olan tipler, akılları başlarında olsa gerek. ne diye ezdiriyorlar ki kendilerini:S teallaaam.

cemo on 12 Nisan 2011 14:00 dedi ki...

pillicim köküne kadar salaklık gerçekten

negzel mesleğini yemişim, açlıktan sokakta yatıyo olsam yine onurumu çiğnetmem kimse kusura bakmasın çakarım ağzının ortasına

negzel on 12 Nisan 2011 14:20 dedi ki...

çoooook haklısın!

Yorum Gönder

Dök içinden geçeni

Yeni kayıtlar Önceki kayıtlar Anasayfa