Ne Mutlu Türküm Diyene

7 Nisan 2011 Perşembe


Rüyamda yeti gördüm Hayırdır İnşallah

yeti yeti

Enteresan rüyalar görmekte üzerime yoktur uyandığımda hepsini hatırlayabilsem ve kağıda döksem çok tutacak filmlerin senaryo yazarı olabilirim :) Dün yine böyle rüyalardan birini gördüm ben diyeyim iki saatlik sen de üç saatlik film senaryosu çıkar.Dünya buzul çağına benzer bir ortamda insanoğlu yeraltına çekilmiş acayip kaotik bir ortam var.Kalan azıcık insanda öbek öbek dünyaya yayılmış.Yüzeyde yapılacak işleri labratuarda yaratılmış yetilerler hallediyorlar bir nevi evcil hayvan yapmışlar.Anlayacağınız teknolojinin dibine vurmuşuz lakin dünyanın haline bir çare bulamamışız bu hususta cebelleşip duruyoruz.Olaya uzaylılar falanda karışıyo yani çok garip :) Bende bu üretim işini yapan bilimadamlarından biri olmuşum.Ama ortada bi tuhaflık var milletin yarattığı yetilerle benimkiler arasında çok fark var.Başkaları canavar gibi şeyler yaratırken benim ürettiklerim 4 metre boyunda oyuncak ayı kıvamında bir sevimlilikte al kucağına mıncır.Sabah kalkınca birilerine anlatayım diye düşündüm açıkçası ne anlama geliyor merak ettim sonra gülmekten yerlere yattım anlamı nedir acaba rüyada yeti görmenin bilen var mı ?

9 Yorumgaçlı Okurcan:

Adsız dedi ki...

rüyadaki sevimli canavar yeti bile olsa gece gece anlatmayın derler..biz sabahın hayrına yoralım :P :)

cemo on 7 Nisan 2011 14:17 dedi ki...

Öyle yormayı denedim de gülmekten bihal oldum :)

mefisto on 7 Nisan 2011 15:14 dedi ki...

rüyada yeti görmek zorluğa delalettir. ayrıca havalar soğuyacak, balkanlardan gelen yağmur bulutları bitmeyen kışa nalet okutacaktır. yetiyle iyi geçinmek ise zorluğun üstesinden kolayca gelineceğini gösterir. peki bu bir çelişki değil midir? çelişkiyse bile rüyada çelişki görmenin sonu hayırdır. çünkü uğruna ölüp bittiğiniz kıza sonunda açılacak ve kız size gülüp geçecektir. fakat sonradan anlaşılacaktır ki, kız gizli "emo"dur. iyi ki size gülmüştür. e bu hayır değil de nedir?

cemo on 7 Nisan 2011 15:20 dedi ki...

Süphanallah ibretlik bir rüya yorumu olmuş inşallah maşallah :)

Adsız dedi ki...

Hayrolsun cemo :D Senden de bi canavar değil oyuncak ayı yaratmanı beklerdim :D İlk foto çok tatlı :D

cemo on 9 Nisan 2011 12:50 dedi ki...

yeşiL'cim dikkatini çekerim benimkiler oyuncak ayı kıvamında dedim :)işte o ilk fotodakinin 4 metre boyunda olduğunu düşün :)

Adsız dedi ki...

4 metre biraz büyük. böyle küçük olsun sarılıp uyumalık :D bi dahakine rüyanı ona göre gör :D

cemo on 10 Nisan 2011 08:26 dedi ki...

Yavrularıda var tabiki :) onlardan verim sana al sarıl uyu :)

Adsız dedi ki...

Tamam o zaman anlaştık :D

Yorum Gönder

Dök içinden geçeni

Yeni kayıtlar Önceki kayıtlar Anasayfa