Ne Mutlu Türküm Diyene

14 Nisan 2011 Perşembe


İnsanın neresi acıyorsa canı oradadır sözüne hak vermemek mümkün değil

bandajİki gündür fenalardayım yahu bir parmak bu kadar acır mı? Acıyabiliyormuş demek ki.Sağ elimin işaret parmağını nasıl olduysa incitmişim.Yazı yazmak,çay bardağı kaldırmak hatta çeneye destek olmak bile eziyet haline geldi.Ne yapayım bende elimi bandajladım bakalım ne kadar daha devam edecek ağrımaya.Hani bandajlamakta da mesele yokta bir süre sonra çok sıkıntı yaratıyor.Elin terliyor,hareket kabiliyetin sınırlanıyor vs vs.Şu yazıyı yazmak bile inanın ömür törpüsü oldu bana, sol el yine iyide sağ el tek parmağa düşünce fena hele mouse kullanamamak insanı çok zorluyor.Böyle devam ederse mecburen doktor yoluna düşücez tez bir vakit.Aman diyim siz kendinize dikkat edin şuursuzca hareket eden parmaklarınıza sahip çıkın :)

7 Yorumgaçlı Okurcan:

Tjaala on 14 Nisan 2011 08:24 dedi ki...

gecmis olsun :(

Mia Wallace on 14 Nisan 2011 09:11 dedi ki...

geçmiş olsun antika insaan :)

negzel on 14 Nisan 2011 13:23 dedi ki...

geçmişler olsun Cemo:)dikkat et, ağrırsa daha çok git doktora.

cemo on 14 Nisan 2011 14:34 dedi ki...

Sağol tjaala :(

Sağol mia:(

cemo on 14 Nisan 2011 15:16 dedi ki...

Teşekkürler negzel bende öyle düşünüyorum zaten :)

Pilli Petro on 15 Nisan 2011 05:49 dedi ki...

hiii kıyamam ben sana cemocanım, dikkat et yorma kendini emi. parmak lanet bişidir ya küçük olduğuna bakma ben ayak parmağımı kırdım vakti zamanında 20 gün yatalak kaldım valla.

kendimi bugün bizimkiler dizindeki sarhoş cemil gibi hissettim, her konuya verilecek bi rahmetli vardı örneği gibi oldum :DD

geçmiş olsun

cemo on 15 Nisan 2011 08:04 dedi ki...

Kıyan kıyıyo pillicim valla hiç acıma yok şu insanlarda :) Sağol

Yorum Gönder

Dök içinden geçeni

Yeni kayıtlar Önceki kayıtlar Anasayfa