Ne Mutlu Türküm Diyene

1 Temmuz 2010 Perşembe


SBS kabusu sona erdi

sbsÇocukların hayatını karartan SBS (Seviye Belirleme Sınavı) kaldırılıyor çok şükür.Önceden tek sınav varken bile yeterince çocukları zorlayan sistemi alıp 3 sınıfa birden sınav koyarak okul sonrası yaşamlarını kabusa çeviren sonrada bu sınavları kaldırmayı millete sanki bir halt becermişcesine müjde verir gibi açıklamaktan utanç duymayan Milli Eğitim Bakanlığını tebrik etmek lazım.Sayelerinde Türkiye Cumhuriyetindeki eğitim düzeni allak bullak oldu.Üniversiteye girişi tek sınavdı iki sınavdı yok katsayıydı arapsaçına çevirdikleri yetmemişti ortaöğretimide lise gibi dershaneye gitme mecburiyeti olan bir eğitim kurumu haline çevirerek zaten baştan en büyük hatayı yapmışlardı.Çocuklar sayelerinde hobileri olmayan oyun oynamayı unutmuş birer biblo haline geldiler.Nerdeyse tamamını ders çalışma makinası birer cyborg haline soktular.Mağdur konumuna düşen çocuklar için üzülüyorum liseye birer ot gibi gidecekler çocukluklarını yaşayamadan...

Böyle yapboz tahtasına dönen eğitim sisteminden dolayı öncelikle çocuklara sonra tüm halkımıza Allahtan sabır Milli Eğitim yetkililerinede izan dilerim.

0 Yorumgaçlı Okurcan:

Yorum Gönder

Dök içinden geçeni

Yeni kayıtlar Önceki kayıtlar Anasayfa