Ne Mutlu Türküm Diyene

14 Temmuz 2010 Çarşamba


Şahan Playboy'a döndü

Şahan Gökbakar - Berrak Tüzünataç
Şahan Gökbakar daha dün teknede yakalanmadımıydı Ayşe Özyılmazel'le bu ne hız bilader değme playboy'lara taş çıkartıyor maşallah.Bu seferde Berrak Tüzünataç'la bol öpücüklü bir gece geçirmiş vatandaş hatta fantaziye kaçmışlar.Yahu madem bi halt karıştırıyosun gözükme evin terasında poz verir gibi takılırsan çat diye yakalar bizim güzide magazincilerimiz.Valla helal olsun adama kırdı parayı şimdi çatır çatır yiyor.Çulsuz olsa hatunlar böyle etrafında fink atarmıydı bir eli Berrakta bir eli ayşede :)Ben hatunlarıda anlamıyorum lan çulsuz olsa semtinden geçmeyeceğiniz adamlarla cebinde parası olduğunda nasıl beraber oluyorsunuz mideniz nasıl kaldırıyor merak ediyorum.Biri bana anlatsın izah etsin ya.

Bu arada Ayşe bacı gencim bekarım istediğimi öper mıncırırım demiş takdir ettim doğrusu kıvırmamış gözüme girdin on puan :)

4 Yorumgaçlı Okurcan:

C3Moi on 14 Temmuz 2010 11:13 dedi ki...

oha oha o ne ya harbi recep ivedikmiş bu

cemo on 14 Temmuz 2010 11:53 dedi ki...

Aştı :)))

Caner on 15 Temmuz 2010 01:14 dedi ki...

Dün 'Bizden Kaçmaz' 'da 5 dakika ara deyip en az 10 dakika verdikleri reklamları bile izleyerek bekledim bu haberi.
Var bir iş ama hayırlısı...

cemo on 15 Temmuz 2010 06:55 dedi ki...

Güzel bi iş var belli :))))

Yorum Gönder

Dök içinden geçeni

Yeni kayıtlar Önceki kayıtlar Anasayfa