Ne Mutlu Türküm Diyene

20 Temmuz 2010 Salı


Ondan bundan birazda şundan bölüm 4

Ece Erken BikiniliEce Erken sonunda muradına erdi kendisi için denize bilmem kaç bin dolarlık saat atan Erdinç Acar namlı "işadamı" ile takılmaya başladı.Hanımefendi ona olan ilgisini beyan eden beyfendiye bana olan aşkını ispat için ne yaparsın dediğinde adamcağız kolundaki ufak çaplı servet değerindeki saatini denize atmış.Allahtan aklına o sırada başka bişey gelmemiş ya bulundukları mekanı yakmaya kalksaydı ne yapardık.Parayı emekle kazanan kimse asla böylesi hoyrat işler yapmaz.Baba parasıyla kazanılmış emek harcanmamış zahmet çekilmeden gelmiş parayı harcamak kolay.Kolundaki saati atmak yerine istanbul'a kadar yürüseydi benim nazarımda daha makbul olurdu zira emek harcardı.Kusura bakmasında bence hata etmiş bana bir kız bana olan aşkını ispat için ne yaparsın derse hiç yanında durmam arkamı döner uzaklaşırım.Aşk ispat istemez ispat isterse eğer zaten o aşk değildir...

Alice in Chains Türkiye konserinden sonra bir dünya zırvalamış bizim milletimize demediğini koymamıştı.Hesapta alayımız ter kokuyorduk.Ossura ossura gezen bir millete mensup davarlar çıkıp bize medeniyet dersi veriyor işe bak.Sonunda ne oldu gelen tepkiler üzerine söz konusu yazıyı siteleriden çıkarmak zorunda kaldılar birde üzerine özür dilediler.Sen gel parasıyla burda konser ver sonra bize sıç sıva ne ala iş yahu.Bomba patlamasından korkmuşlar vs madem maçanz yemiyordu terörden çok korkuyordunuz ne işiniz vardı burada zahmet edip gelmeseydiniz.Kendilerine müsaadenizle ayın davarları ödülünü veriyorum.


Mümtaz Başbakanımız Kadın Örgütleri temsilcileriyle yaptığı toplantıda "kadın erkek eşitliğine" inanmadığını söylemiş bizim süper zeka kadın örgütlerinede soğuk duş olmuş.İlahi sürahi gülmekten ölücem nerdeyse bre aklı evveller milli görüş geleneğinden gelen Recep Tayyip Erdoğan'ın kadın erkek eşitliğine inanması mümkün mü o kadar mı safsınız siz yaşadığınız coğrafyada hangi siyasi görüşlerin hangi hayat tarzını benimsediğinden ve fikirlerinden bu kadar mı uzaksınız.Milli Görüş geleneğinde yetişmiş Aşırı Muhfazakar bir kimse nazarında kadının yeri evinin mutfağı ile doğumhane arasıdır o kadar.Siz hiç Milli Görüşten gelen bir AKP'linin eşinin çalıştığını gördünüz mü?

Epeydir sinema hakkında 2 satır bişeyler yazmıyorum doğru düzgün neden diye merak eden olursa çünkü yazacak kayda değer bişey yok en son Sihirbazın ÇırağıThe Sorcerer’s Apprentice'i izledim ve harbiden yıkıldım.Nicolas Cage,Monica Bellucci ve Alfred Molina oynaken filmin daha güzel olmasını beklerdim.The Sorcerer’s Apprentice çok yavandı zevk alamadım.Kadroya yazık etmişler.Predators gibi sönük,vasat,vakit ezmelik film olmuş.Bu sene piyasaya bir daha güzel film çıkarmı bilmem bekliyelim görelim.

0 Yorumgaçlı Okurcan:

Yorum Gönder

Dök içinden geçeni

Yeni kayıtlar Önceki kayıtlar Anasayfa