Ne Mutlu Türküm Diyene

16 Temmuz 2010 Cuma


Dalgalandımda Duruldum - Müzeyyen Senar

İçinde bulunduğum durumu açıklayan bir Türk Sanat Müziği eseri Dalgalandımda Duruldum hele birde Müzeyyen Senar'ın sesinden dinlemek ayrı keyif.İmkanınız varsa yanında bi duble rakı'da iyi gider hani.Aslından bu eserin hakkı en güzelinden bir çilingir sofrası da kader utansın imkan yok şu anda öyle bir sofraya kısmet başka zamana yanımda demlenebilecek birileri olduğunda kurarız artık.



Müzeyyen Senar - Ne olursun güzelim sevsen beni - (Dalgalandımda Duruldum) Sözleri

Ne olursun güzelim sevsen beni
Yar deyip de sinene sarsan beni
Bir gün öldüreceksin en sonunda sen beni

Dalgalandım da duruldum
Koştum ardından yoruldum
Binlerce güzel sevdim de
En son sana vuruldum

Yaktın yıktın kül ettin, erittin beni
Mecnuna döndürdün, mahvettin beni
Aşık gibi sevmezsen, kardeş gibi sev beni

Makâm : Muhâyyer kürdî
Usûl : Nim Sofyân
Güftekâr - Bestekâr : Rüştü Demirci

0 Yorumgaçlı Okurcan:

Yorum Gönder

Dök içinden geçeni

Yeni kayıtlar Önceki kayıtlar Anasayfa