Ne Mutlu Türküm Diyene

3 Aralık 2008 Çarşamba


İstanbul Yeni Vapuruna Kavuştu

Haydi İstanbul Vapurunu Seç diye bir kampanya vardı zamanında 368 bin 575 kişi oy kullanmış bu oyların %41 ini almıştı bu model sonunda tersanaden çıktı ve deneme seferlerine başladı.Yaklaşık 9 milyon dolara mal olmuş oldukça yüksek bir rakam.68 metreye 13 metre imiş boyutları 1.800 de kapasitesi varmış vay be dedim içimden.Vapurun resmini görünce bayıldım çok tatlı dizayna sahip nostaljik vapurlarımızdan hiç farkı yok ayrıca ekstra konforlarada sahip olacakmış.Hayret özürlü insanlarıda düşünmüşler bu sefer güzel bir gelişme daha.Açık güvertelerde sahipmiş demekki günün birinde istanbula gidebilirsem tekrar vapurun arkasında çay içme fırsatım olacak demekki boğaza karşı ve vapur ardında bırakırken beyaz köpüklü dalgalar, simit atabilacağim martılara sahi onlarda özlemişlermidir beni benim onları özlediğim kadar?

0 Yorumgaçlı Okurcan:

Yorum Gönder

Dök içinden geçeni

Yeni kayıtlar Önceki kayıtlar Anasayfa