Ne Mutlu Türküm Diyene

19 Aralık 2008 Cuma


Ziynet Sali Çocuk Yapacak Adam Arıyormuş

Efendim bilindiği üzere Ziynet Sali namlı hem Yunanca Hem türkçe şarkı söyleyebilen "güzide" bir sanatkarımız var Haınım efendi şöyle buyurmuş "Aşık olmayı çok isterim gerçekten ama olmuyor!.. Artık çocuk yapacağım adam arıyorum." Sanırım burada cümlenin altında yatan mesaj şu bu güne kadar hep çulsuz çaputsuz insanlarla takıldım artık zengin bir koca bulup evimde çocuk bakmak istiyorum :) İyide hanımefendi kamuoyunu ne ilgilendirir sizin çocuk sevdanız yaptığınız işi konuşun bu tarz muhabbetler Sanatkârı bozar Hiç duydunuzmu Türkiyenin yada Dünyanın en iyi sanatkarlarından böyle bir cümle ? Hani manken fotomodel olsanız anlayacağım o sanatın icraa edilebileceği bir yaş sınırı var o süre içerisinde ne yaparlarsa yapıyorlar ondan sonra yüzlerine bakan olmuyor ancak siz müzik icra ediyorsunuz sahnenin yaşı yoktur değil mi ? ne gereği var ?

Dersenizki paraya pula gerek yok kendi çocuğumu kendim yaparım bu işle ilgilenen kurumlar mevcut geçenlerde bir model hanım gidip çocuk peydahlamıştı kendisine sizde yapıverin.Ya da bir mesaj hattı oluşturalım isteyen beyler başvursunlar siz seçin aralarından birisini çocuk konusunda size yardımcı olsun.

0 Yorumgaçlı Okurcan:

Yorum Gönder

Dök içinden geçeni

Yeni kayıtlar Önceki kayıtlar Anasayfa