Ne Mutlu Türküm Diyene

6 Aralık 2008 Cumartesi


Terminator: The Sarah Connor Chronicles

Cnbc-e de yayınlanmadan 1-2 ay öncesinden ilk 3 bölümünü internet üzerinden izlemiş ve beğenmiştim ancak john connor'ı koruması için gelecekten yine kendi gönderdiği Robotiye ( Summer Glau imiş adı ) bana oldukça soğuk gelmişti şimdi diziyi izledikçe farkına varıyorum ki yapımcılar oldukça yerinde bir seçim yapmışlar Robotiye karakteri oynayabilecek başka isimlerde olabilirdi ancak summer hanım kızımız kadar iyi olurlarmıydı zannetmiyorum.Çok donuk ve mekanik o yüz ifadesi başka bir aktristte o kadar hoş durmayabilirdi..Yanılmıyor ve yanlış hatırlamıyorsam The 4400'de ve serenity'de oynamıştı kendisi.Serenity vasatın altında bir film olmakla beraber summer glau orada yine terminatordaki gibi iyi bir performansa sahipti.Bana gayet ürkütücü gelen ifadesine rağmen sevdim bu hanım kızımız. Benden 10 puan

Atalarımız boşa dememiş "Robotta olsa İnsan İnsandır"

0 Yorumgaçlı Okurcan:

Yorum Gönder

Dök içinden geçeni

Yeni kayıtlar Önceki kayıtlar Anasayfa