Ne Mutlu Türküm Diyene

6 Aralık 2008 Cumartesi


Adriana Lima Bakireymiş

Valla helal olsun Adriana Limaya içinde bulunduğu ortam düşünülürse mucize gibi bir durum adriana'nın ki. Modeller dünyasında en ucuz şeyin et olduğu bilinen bir gerçek, o güzelim kızların pek çoğunun playboyların zengin işadamlarının koynundan çıkmadığı özellikle Türkiyede yıllarca mankenlik yapıpta ben 27 yaşında bakireydim diyebilecek bir namzet manken olduğunu zannetmiyorum.Ha bu arada bekaret benim için o kadar önemli birşey değil namusu bekaret çerçevesinden değerlendiren birisi değilimdir.Ancak bu durum Adriana limanın cinselliği evleninceye kadar ertelemesi hususunda onu takdir etmemi engellemiyor.

1 Yorumgaçlı Okurcan:

. on 7 Aralık 2008 05:52 dedi ki...

şebnem schafer mevzusuna dönmüş adriana lima'nınki de.
kendisinin bakire olduğu beni ilgilendirmiyor lakin böyle açıklamalar oldukça güldürücü.
bakire olduğunu öğrenen halktan nasıl bi tepki bekliyorlar onu da çok merak ediyorum.

a: duydun mu lan adriana lima bakireymiş.
b:hasss... helal olsun bee.
xD

Yorum Gönder

Dök içinden geçeni

Yeni kayıtlar Önceki kayıtlar Anasayfa