Ne Mutlu Türküm Diyene

8 Aralık 2008 Pazartesi


Kendini Büyücü zanneden Çocuk

Sonunda tv deki eciş bücüş sihirli büyülü dizileri izleyip kendinide gizli güçler olduğunu zanneden nur topu gibi bir evladımız oldu.Milliyetin haberine göre okula gidemeyen sürekli yerde yatıp dizide izlediği karakterlerin sözlerini söyleyerek büyü yapmaya çalışan 11 yaşındaki çocuğu muayne eden Adana Ekrem Tok Ruh Sağlığı ve Hastalıkları Hastanesindeki doktorlarda şaşırmış.Ama ben şaşırmadım ülkemizde kendini Polat Alemdar zannedip birbirini kurşunlayanlar, kendini pokemon zannedip uçmak maksadıyla damdan atlayanlar olduğu düşünülürse hiçte anaormal bir durum değil.Kanal İdarecilerine sesleniyorum ne olur böyle abidik gubidik diziler yayınlamayın insanlara biraz olsun ders veren öğretici programlara yer verin.Bıktım artık haftanın her günü televizyon aynı Haberlerden sonra dayıyorsunuz 1 tane yerli dizi geceye kadar tekrardı reklamdı derken normalde 1 bilemedin 1.5 saatte bitmesi gereken dizi 3 saat sürüyor.Güncel filmleri takip edecek kanal kalmadı her yer dizi dolu hani adam akıllı bişeyler olsa amenna.Nerde gaydırı gubpak mevzu var dizi yapılmış.Böyle giderse kendini böcek zanneden karpuz zanneden nesillerimiz yetişecek ondan korkuyorum.

0 Yorumgaçlı Okurcan:

Yorum Gönder

Dök içinden geçeni

Yeni kayıtlar Önceki kayıtlar Anasayfa