Ne Mutlu Türküm Diyene

14 Ekim 2010 Perşembe


Münir Özkul öldü mü ıssız acun kaldı mı?

Münir Özkul
Bizim insanlarımızın tuhaf bir huyu var g.tten haber uydurmak.Bu gün facebook'a girdiğimda karşıma Münir Özkul'un hayatını kaybettiğine dair pek çok haber çıktı.Şaşırdım ve Türk sineması bir emektarını daha kaybettiğinden üzüldüm.Gençlik yıllarımda ve halen ara sıra izlemekte olduğum hababam sınıfının "Kel Mahmut'u Mahmut Hocası yitip gitmişti.Allahtan gazetelere hemen bakmayı akıl ettim Münir Özkul'un kızı açıklama yapmış babasının yaşadığına dair.Yüreğime soğuk sular serpildi.

Nasıl bir insan böyle saçma bir haber uydurur ki daha önce de Nejat Uygur öldü diye haber yapmışlardı.Yaşayan insanları habire öldürüp duruyorlar.Alışkanlık haline geldi heralde.

Münir Özkul'a da Allahtan şifalar dilerim.

Bu yalancı dingillere de Allah akıl fikir versin.

9 Yorumgaçlı Okurcan:

Anken Stein ©8ex-en8 on 14 Ekim 2010 14:06 dedi ki...

shaggy ölmüş...

cemo on 14 Ekim 2010 15:09 dedi ki...

Habire birileri ölüyor zaten ölenle ölünmez metin ol :)))

DOZ BUYUCUSU on 14 Ekim 2010 15:16 dedi ki...

kemal sunal ölmeden öncede öldüğü haberi çıkmışdı.

cemo on 14 Ekim 2010 16:01 dedi ki...

Doğru bak onu unutmuşutum hatırlattığın iyi oldu doz :)))

DOZ BUYUCUSU on 14 Ekim 2010 16:43 dedi ki...

ne demek :)

zey0zey on 15 Ekim 2010 07:33 dedi ki...

okuyunca bende allah akıl fikir versin bunlara ya deyip baya bi kızdğımı biliyorum ama sonra kafama daha geçen hafta arkadaşımın annesini tarkan ölmüş diye kandırdığım dank etti. çok utandım kendimden =)

cemo on 15 Ekim 2010 08:31 dedi ki...

Vay kandırıkçı zey0zey :))) yazık be kadıncağıza

Mia Wallace on 18 Ekim 2010 17:56 dedi ki...

yaa benim Münir Özkul hayranlığımı bilmeyen yok ve ölücek diye ödüm kopuyor. O gün resmen ağlamıştım.. İnsanlara sinir oluyorum!

cemo on 19 Ekim 2010 07:46 dedi ki...

Bende miacım :( nasıl bir kişilik sahibi bunlar

Yorum Gönder

Dök içinden geçeni

Yeni kayıtlar Önceki kayıtlar Anasayfa