Ne Mutlu Türküm Diyene

29 Ekim 2010 Cuma


Arpacık dediğin minik bir eziyet

Arpacık
Off off dün itibariyle sevimli bir arpacık sahibi oldum.Sol gözümde bu sene 2.seferdir çıkıyor.İllet olmuş durumdayım.Her göz kırpışımda gözümde bulunan minik bir diken batıp duruyor.Televizyona da bilgisayar ekranına da bakmakta güçlük çekiyorum.Kişisel hijyene o kadar dikkat etmeme rağmen çıkmasına bir anlam veremedim.İçim mikrop ondan olabilir :)))

Antibiyotik merhem kullanmaya başladım bakalım ne kadar sürecek bu eziyet...

11 Yorumgaçlı Okurcan:

8ex-en8 on 29 Ekim 2010 16:48 dedi ki...

Geçmiş olsun bende de war bu olay 1 senedir.

cemo on 29 Ekim 2010 17:11 dedi ki...

İllet bişey ya hayattan soğudum resmen parlak şeylere bakamıyorum.

sophie'nin dünyası on 30 Ekim 2010 03:22 dedi ki...

sıcağa yakın ılık suya batırdığın pamukla kompres mutlaka yapmalısın, hem ağrısını alır, hem duyarlılığını hafifletir, böylece daha çabuk iyileşir, geçmişler olsun.

Mia Wallace on 30 Ekim 2010 03:29 dedi ki...

:ayy geçmiiş olsun arpacıktan nefret ederimm

FKH on 30 Ekim 2010 03:48 dedi ki...

hayatı zehir eden küçük beter bişi. bir de dudağın içinde çıkan şu berbat kabarcık şeysi var! o daha da beter yaa

KELEBEK on 30 Ekim 2010 04:57 dedi ki...

bendede çıkmıştı inanmıycaksınız ama iğrenç bir tedavi usulü ile yendim :D off bunu söylemekte teredüt etsemde bende işe yaradığı için söylüycem köpeğin tasındaki sudan gözünüze çok az sürün geçiyo :) benimki geçti ben köpekten tiskinmediğim için zor olmadı ama seni bilmem hemşerim bu arada ablamın kısa notunuda sana iletmek istiyorum ...
= ilke butun arkadaşlarının ablası olabilirim ve onlara herzaman özel ve güzel indirimler yapabilirim hiç problem değil...herkeze sevgi ve selamalar...
yazmış ona göre cemo :D gidebilirsin indirim yapıcak haberin olsun :)

cemo on 30 Ekim 2010 07:24 dedi ki...

Arkadaşlar hepinize teşekkürler bende araştırdım sarımsak sürmek vs vs bir çok tedavi şekli var ben antibiyotik merhem kullanıyorum şimdilik batma hissi geçti bir kaç güne kalmaz tamamen iyileşir.

İlkecim ablanın yaşını bilmem de resimlerinde pek abla olabilcekmiş gibi durmuyor hemen hemen onunla yaşıtız sanırım :))) Neyse indirim haberi güzel oldu hem kardeşime hem kendime bişeyler alabilirim real'e işim düşerse

Tjaala on 30 Ekim 2010 13:23 dedi ki...

iyy haberim yoktu tss
gecmis olsun
fotograf igrenc :D

cemo on 30 Ekim 2010 14:18 dedi ki...

Sağol canım benim :))) Geçer 2-3 güne

KELEBEK on 30 Ekim 2010 15:52 dedi ki...

tmm cemo bu arada iyleşmesine çok sevindim inanki bende acısını baya çekmiştim bilirim o duyguyu gözleri renkli olan insanlar daha fazla muzdarip oluyo bu konudan nazar olsa gerek çok geçmiş olsun hemşerim :)

cemo on 30 Ekim 2010 16:45 dedi ki...

Teşekkürler canım benim geçsede kurtulsak biran önce :)))

Yorum Gönder

Dök içinden geçeni

Yeni kayıtlar Önceki kayıtlar Anasayfa