Ne Mutlu Türküm Diyene

1 Ekim 2010 Cuma


Machete - Monsters İnceleme 2 film birarada - Fragman

Machete Monsters

Aslında Machete ve Monsters filmini ayrı ayrı inceliyecektim ama monsters'de machete'de beni hayal kırıklığına uğrattığından ikisini birden kısa kısa yazayım dedim.

Machete:Robert Rodriguez bu sefer beni üzdü açıkçası.Ben çok daha iyi bir film bekliyordum umduğumu bulamadım.Danny Trejo,Jessica Alba,Robert De Niro,Michelle Rodriguez,Lindsay Lohan'ı oynattığına yazık olmuş.Oyunculuk konusunda söylenecek söz yok Allah var adamlar çatır çatır oynamışlar vasatın sebebi konu ve işleniş.İzlenmez mi diye soracak olursanız tabiki izlenir ama heralde ben yine fazla beklenti içine girmişim sükut-u hayalimin sebebi bu.Kan,şiddet ve seks satarın ötesine geçmemiş machete, bol bol kan ve güzel hatunlar var.Konuya gelelim machete meksikalı bir polis memurudur uyuşturucu mafyasının satın alamadığı ezemediği nadir polislerden.Bir baskın sırasında yakalanıyor ve gözlerinin önünde karısı mafyanın başı (Steven Seagal) tarafından katlediliyor.Mafya Machete'yi yaralı halinde yaktıkları evde bırakıyor.Daha sonra machete teksasta ortaya çıkıyor kaçak göçmen olarak yaşıyor günlük işlerin peşinde koşuyor.Bir gün kiralık katil olarak tutuluyor takip eden olaylar machete için intikam fırsatına dönüşüyor.

Monsters:İzlediğim en dandik,en sıkıcı ve en komik yaratık figüreri olan filmlerden biri desem heralde yeter anlatmaya (Yaratıklar bildiğin ahtapot yahu).Takriben 1.5 saat süren sıkıntı ve eziyet.İMDB notunun 7.1 olmasına güvenip izlemiştim belli oluyorki bundan böyle İMDB notuna da güvenilmez.Heralde figüranlar için İMDB'ye girip yüksek puan versinler diye ekstra bütçe ayrılmış :)Film izlerken uyumaya bayılıyorsanız birebir ama harbi bilim kurgu ve aksiyon arıyorsanız sakın izlemeyin ve izletmeyin.Başrolde iki tanınmamış isim var Whitney Able ve Scoot Mcnairy zaten filmde bu iki karakterin aralarındaki saçma sapan ve gereksiz dialoglar üzerine kurulmuş etraftaki diğer oyuncular süs olsun diye var desem yeri.Filmin tek güzel tarafı hakikaten iyi yansıtılmış atmosferi.Hem filmi yöneten aynı zamanda da görüntü yönetmeni olan Gareth Edwards'ı sadece bu konuda tebrik edebilirim.Konusunun kaynağı klasikleşmiş olan "nasanın bi halt karıştırmasına" dayanıyor.Nasa güneş sistemimizde yeni bir yaşam kaynağı keşfediyor tabi doğal olarak buraya bir uzay aracı gönderiyorlar numuneleri toplayan uzay aracı dünyaya dönerken ABD ve Meksika arasında bir bölgeye düşüyor.Kazanın ardından bölgede yeni yaşam türleri peyda oluyor.Yaratıklardan korunmak amacıyla bölge karantinaya alınıyor.Amerikalı gazetecimiz burada sahneye çıkıyor patronun kızını kurtarıp amerikaya dönmeye çalışıyorlar fakat yaşadıkları talihsizlikler onları karantina bölgesinden geçmek mecburiyetinde bırakıyor.

Machete Fragman



Monsters Fragman

4 Yorumgaçlı Okurcan:

Mia Wallace on 1 Ekim 2010 15:48 dedi ki...

yaa machete a üzüldüm ya rodrigez sonuçta :S

cemo on 1 Ekim 2010 16:30 dedi ki...

Miacım yinede izlemeye niyetliysen machete'yi izle ben dedim diye fikrini değiştirme ama monsters'den kesinlikle uzak dur.

Mia Wallace on 1 Ekim 2010 16:37 dedi ki...

Zaten monsters'dan vazgeçmiştim ama rodrigez'e olan saygımdan yine de machete'yi izlemeyi düşünüyordum ama cemo'dan saklarım diyordum ki iyi izni aldım :P

cemo on 1 Ekim 2010 17:00 dedi ki...

Çok kötüsün niye saklıyosun ki hıh.

Yorum Gönder

Dök içinden geçeni

Yeni kayıtlar Önceki kayıtlar Anasayfa