Ne Mutlu Türküm Diyene

9 Aralık 2009 Çarşamba


Zaman Kapsulü

Burkina Faso'da yaşayasım geldi
Sessiz ve sakince.
Hayat gailelerinden uzak kimsenin yokluğumu farketmeyeceği.
Kaygıların dahi bana erişemeyeceği.
Mory Kante'den yeke yeke dinleyip teke zortlatabilmek istiyorum özgürce.
Zaman kapsulüne koyun beni,huzurumla beraber
Ebediyete kadar başbaşa
Geceleri yırtıp
Sabahlara katık edelim
İçelim şişelerce şarap
Sarhoş olmadan
Çakırkeyif
Yıllar önce bıraktım herşeyde en iyi olma sevdamı geride.
Araba kullanmanın tadını alabilmek için Collin McRae olmak mı gerek,
Şiir yazabilmenin ölçütü Orhan Veli olmak mıdır?
Gitardan o lezzeti alabilmek için illa Santana,paco de lucia mı olmalı insan.
O işin zevkini almaktan daha mı önemli en iyi olmak.

Bir tek şeyde başarılı olabildim o da insan olmak

Ahh merhamet sen yok musun neler açtın başıma,
Ben söylemiyeyim sende sorma .....


09.12.2009

0 Yorumgaçlı Okurcan:

Yorum Gönder

Dök içinden geçeni

Yeni kayıtlar Önceki kayıtlar Anasayfa