Ne Mutlu Türküm Diyene

27 Aralık 2009 Pazar


Facebook Güzeli

Iulia MladinYeni bir gelişmeden haberdar oldum sizlerle paylaşayım istedim efendim Facebookta bir güzellik yarışması tertip edilmiş aday kızlarımız resimlerini yollamışlar ve resimlere verilen beğeni puanları neticesinde de Romanyanın en güzel kızı Iulia Mladin olmuş.İlk defa bir sosyal platformda böylesi geniş çaplı bir yarışma tertip edildiğini duydum enteresan ama harbiden de Iulia Mladin haketmiş diğer yarışmacılara ayıp olmasın ama hoş hatun :) Takdir ettim adamları bizde böyle bi yarışma düzenlesek Türkler olaraktan fena olmaz bakarsınız bir gün biride Miss Turkey Facebook 2010 olur










Iulia Mladin Iulia Mladin Iulia Mladin

0 Yorumgaçlı Okurcan:

Yorum Gönder

Dök içinden geçeni

Yeni kayıtlar Önceki kayıtlar Anasayfa