Ne Mutlu Türküm Diyene

29 Eylül 2009 Salı


Sahte Kızlık Zarı

Sahte Kızlık ZarıBu günkü gündem mevzuumuz bu efenim.Mısırda bazı hanımlar evledikten sonra ilk gece "Bakire" olmadıkları ortaya çıkmasın diye çinde yapılan bu aletten alıp cinsel organlarına yerleştiriyormuş bu sayede kızlık zarı kanaması taklit edilerek aslında olmayan bir mevhum varmış gibi gösterilmiş oluyor.Bu olay ortaya çıkınca mısır'da yer yerinden oynamış richter ölçeğinde 8.5'e tekabül ettiği rivayet ediliyor.Ulemalar coşmuş bu aleti ithal edenlerin öldürülmesi gerektiği yönünde beyanatlarda bulunmuşlar.Vay anasını sayın seyirciler deyivermişim elimde olmayarak.

Şimdi mevzuyu ülkemize uyarlarsak bu ülkede yaşayıpta kızlık önemli değildir diyen erkek bulmak konusunda sıkıntı çekeceğimiz kesin.Eminimki bu alet yurdumuzda satılsa mısırdakine benzer kıyametlerin kopacağı nerdeyse Allah'ın emri.Ben sadece kendi adıma konuşabilirim.Ben açıkça diyorum ki benim için bu zar denen olgunun önemi yok.Bundan 10 sene önce sorsaydınız önemli derdim ama olgunlaştıkça bireyin fikirleri değişiyor.İnsanlar hayatları boyunca pek çok başka insanla flört ediyorlar yakınlaşıyorlar.Bazen isteyerek bazende istem dışı olarak cinsel yakınlaşmalar yaşanıyor.Erkekler için övünç vesilesi olan durum bir kadın için neden utanç kaynağı olsun ki.Bakire olmamaları yine bizim başımızın altından çıkan bir durum değil mi?

Bu hususta bir forumda tartışmalara şahit oldum aman Allahım neler var neler esip gürlemeler.Hatta recm cezası isteyenler bile var ve bu aşırı uçtakilerin çoğunluğu avrupada yaşayan türk gençleri ve daha önceden bazı konuşmalarında skor tablolarıyla övündüklerini bildiğim zat-ı muhteremler.Ben buna açıkça ikiyüzlülük diyorum.Sen milletin kızıyla yat-kalk sonra utanmadan pişkince "bakire kız isterim benim için kızlık çok önemli" de. Birinin bu sözleri söyleyebilmesi için önce kendinin bu cinsel pehriz tatavalarını uygulaması gerekmezmi.


Sözün özü bizim millet pek bir ikiyüzlü...

Hatta geçenlerde bu ikiyüzlülükleri Atatürk Eğitim Fakültesi Sınıf Öğretmenliği Anabilim Dalı öğretim üyesi Doç. Dr. Yücel Kabapınar’ın “Ötekiler üzerinden bizi değerlendirmek” başlıklı çalışması ile resmen tescillendi.Bizim Tarih kitaplarımızdaki üç kısa metin seçildi ve metinlerde geçen sözcüklerde değişiklikler yapılmış. Türk yerine İngiliz, Müslüman yerine Hıristiyan, “akıncılar” yerine “şövalye”, “Batılı yazarlar” yerine “Doğulu yazarlar” yazılmış.
Düzenlenen metinlerin altına da hayali İngiliz yazar isimleri konulmuş. Ardından öğretmen adaylarına “metni tarih-sosyal bilgiler öğretiminin niteliği ve sizde uyandırdığı duygu ve düşünceler açısından değerlendiriniz” denilmiş.

Sonuçta öğretmen adaylarının %60'ı metinleri tarih öğretimi açısından uygun bulmamış,beğenmemiş ,beğenmeme gerekçesi olarak “tamamen yanlı, taraflı olduğu”, “kendi milletlerini üstün tutup yücelttikleri”, “diğer milletlere karşı önyargılı oldukları”, “Müslümanları aşağıladıkları”, “milli/dini duyguları vermede aşırıya kaçan bir metin olduğu” söylenmiş.

En sonunda olayın aslı açıklandığında ise pişkince “Bu tanımlamalar İngilizlere yakışmıyor, ama bize yakışıyor” demişler.işte hal-i pür mealimiz.Biz işimize geleni severiz gelmeyenide nalıncı keseri gibi kendimize yontarız vesselam

Merak eden olursa araştırmanın detaylarını Milliyet gazetesinde bulabilirler

0 Yorumgaçlı Okurcan:

Yorum Gönder

Dök içinden geçeni

Yeni kayıtlar Önceki kayıtlar Anasayfa