Ne Mutlu Türküm Diyene

2 Eylül 2009 Çarşamba


Düşlerim...

düş

Düşlerim vardı ufuk çizgileri olmayan,
Başrolünde senin olduğun.
O kadar güzeldilerki
Dua ederdim hiç bitmesinler diye
Uyanmamaya çalışırdım,
Gözlerimi sımsıkı yumardım,
Gündüzlere isyan ettim sonunda,
Geceleri yaşamaya alıştım,
Firar ettim bedenimden.
Duygular buradan görülebiliyordu ,
Hisler ise dokunulabilirdi.
Aşkı tutabilirdin düşlerimde,
Ayrılığa bir tekmede sen atabilirdin,
Sevda ise yumuşacıktı ,
Sımsıkı sarılırdım kış gecelerinde üşümeyeyim diye,
Umut belirirdi gözlerinin önünde aniden,
Şaşkına dönerdin!
Bir haykırış yükselirken gökyüzüne
El sallardın ardından,
Yağan yağmurun verdiği ferahlığa dokunabilirdin,
Yalnızlığıysa kovalayabilirdin,
Hep mutlu olabilirdin,
Hep benim olabilirdin.
Her güzel şeyin sonu olduğu gibi
Düşlerinde bir sonu vardı
Uyanıyordum en sonunda mecburen, istemeyerek,
Elveda diyordum düşlerime
Sonsuz uyku günü gelene dek....

03.09.2009

0 Yorumgaçlı Okurcan:

Yorum Gönder

Dök içinden geçeni

Yeni kayıtlar Önceki kayıtlar Anasayfa