Ne Mutlu Türküm Diyene

7 Eylül 2009 Pazartesi


Dünya

bulutlar


Sevda tohumları ekerdim bulutların üzerine
Güneş doğmadan her gün gözyaşlarımla sulardım
Bir türkü yakardım ardından yanık ve hüzünlü
Dünyanın adaletsizliğine dair
Hayıflanırdım kendi kendime
Düşünürdüm
Bir sonuca varmazdı,varamazdı düşüncelerim nihayetinde
Zamanla kavradım neden adil olsundu ki
Adaletsiz dünya daha adildi aslında
Yoksa nasıl açıklardık kendimize
Sebepsiz savaşları,
Aşk yanıklarını,
Uğradığımız tüm haksızlıkları,
Yaptığımız aptallıkları....


08.09.2009

9 Yorumgaçlı Okurcan:

LoLLa on 7 Eylül 2009 15:33 dedi ki...

aşk yanığı = aptallık artık aglaya aglaya olsa da benim lugatimda. .

hhooff gidiorum kahve icip yaticam artik :(

:)

cemo on 7 Eylül 2009 16:15 dedi ki...

Ne kadar acıtsada aşk yanığı güzeldir be :(( ula gittikçe sado mazo eğilimlere mi sahip oluyorum ne :D

BigaripWomen on 7 Eylül 2009 16:36 dedi ki...

Yoksa nasıl açıklardık kendimize
Sebepsiz savaşları,
Aşk yanıklarını,
Uğradığımız tüm haksızlıkları,
Yaptığımız aptallıkları....

Bende bu acıyı seviyorum ya :/
Hem sen mi yazdın bunu ?
Bu arada ilk yorumum bu ne güzel..

cemo on 7 Eylül 2009 16:46 dedi ki...

İlk yorumun için teşekkürler.

Şiirin altında dünün tarihi ve başka bir isim olmadığına, ayriyetten etiket olarak şiirlerim yazdığına göre benim oluyor sanırım :) Tepedeki şiirlerim butonuna basarsan tüm şiirlerimi okuyabilirsin.Amatörüm hatta çok çok amatörüm şimdiden kusurlarım varsa affola...

BigaripWomen on 7 Eylül 2009 17:04 dedi ki...

Bozuldum ha :) Ben direk yazıya odaklanıyorum o açıdan blogun üst kısmı pek dikkatimi çekmemiş kusuruma bakma..

cemo on 7 Eylül 2009 17:09 dedi ki...

Saçmalama lütfen :( Benim bloğuma misafir gelmişsin hiç öyle bir terbiyesizlik yaparmıyım yanlış anlaşıldıysam kusuruma bakma biraz yabaniyimdir,yontulmamışlığıma ver :(

BigaripWomen on 7 Eylül 2009 17:23 dedi ki...

Peki o zaman şu nasıl ; "Ne baarıyosun beee alla allaa bakmadım ne var yani olamaz mı " :Pp

Ben pek yanlış anlamam espriydi sadece :) Yabani ve yontulmamışsın demek peki ona göre davranıciim sana :) Üzüntü smaylı koyma ya aaa içim parçalandı ha gece gece :/

cemo on 7 Eylül 2009 17:33 dedi ki...

Yok çok şükür tornadan geçmişliğimiz var ama yeterince yontulmamış olabilirim o sebepten şeyettiydimdi hay allah :):utancındanpancarsırenklerebürünmüşcemosmileyi:

BigaripWomen on 7 Eylül 2009 17:37 dedi ki...

Anladım efenim anladım müsterih olunuz.. :)

Utanmayınız rica ediciim utanılıcak bi durum yok ortada..Varsa eğer güzelim şiirin yorum hakkını veremediğimden benim utanmam gerek, bu sebepten utanmayınız eh benide utandırmayınız ;)

Yorum Gönder

Dök içinden geçeni

Yeni kayıtlar Önceki kayıtlar Anasayfa